Helt topp Via Ferrata Tyssedal

Var heldig å overleve Via Ferrata Tyssedal med en voldsom høydeskrekk, endte faktisk med å kose meg... les mer

Anmeldt 8. september 2021
TrailBlazer47157
Super tur!!

Anmeldt 18. juli 2021
440_yvinds

Anmeldt 18. juli 2021

Fantastisk bra tur, og ikke minst med en guide som gjorde hele opplevelsen enda bedre enn vi kunne forvente! Fikk til og med ta en avstikker til den gigantiske grotten

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 440_yvinds
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk tur med flinke guider. Var veldig spent på om jeg var sprek nok, sterk nok og tøff nok, men ble loset gjennom hele turen på en veldig fin måte fra start til slutt, uten at jeg er topptrent eller har erfaring med klatring. Vi var tilsammen 8 stk på turen med to guider. Vi gikk deler av ruten sammen, og dere av ruten i 2 grupper. Middag spiste vi sammen rundt bålet, da vi hadde fantastisk vær, og frokost i grupper i domene. Det ble tatt hensyn til min matallergi. Kan absolutt anbefale turen!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Turiiid
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk måte å oppleve Trolltunga på! Rolig og grei sykkeltur først, så behagelig klatring med flere pauser og til slutt en flott alternativ rute opp til Trolltunga Guiden, Rickard, var heeelt topp hele veien. Han tok flotte bilder underveis, kom med fin informasjon og gode historier. Lurt å ta shuttle ned siste biten. Været var helt nyyyydelig

Takk, ca2berge
Anmeldt 30. juni 2021

Vi hadde en fantastisk tur i nydelig vær med flotte naturopplevelser. Vi syklet først noen km så klatret vi Via feratta Trolltunga og gikk ned. En fantastisk dyktig guide med mye kunnskap.

1  Takk, 772camillaa
Anmeldt 28. juni 2021

Vi booket tur med sykling og via ferrata til Trolltunga og gåtur tilbake. Det er en opplevelse jeg kommer til å huske lenge! Naturen er vakker og sykkelturen og klatringen gjorde turen veldig spennende. Synes det var skummelt å klatre, men også veldig kjekt! og følte meg aldri utrygg.
Det var hyggelige guider som passet på sikkerheten, tok bilder og holdt humøret oppe.

2  Takk, Labergenser