Fantastisk

Super tur!!

Anmeldt 18. juli 2021
440_yvinds

Anmeldt 11. august 2021

Vi var veldig fornøyde med turen vår til Trolltunga. Caroline (guiden vår) var hyggelig og flink og gjorde at vi fikk en behagelig tur. Anbefales!!

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, marthekvaale
Anmeldt 18. juli 2021

Fantastisk bra tur, og ikke minst med en guide som gjorde hele opplevelsen enda bedre enn vi kunne forvente! Fikk til og med ta en avstikker til den gigantiske grotten

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 440_yvinds
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk tur med flinke guider. Var veldig spent på om jeg var sprek nok, sterk nok og tøff nok, men ble loset gjennom hele turen på en veldig fin måte fra start til slutt, uten at jeg er topptrent eller har erfaring med klatring. Vi var tilsammen 8 stk på turen med to guider. Vi gikk deler av ruten sammen, og dere av ruten i 2 grupper. Middag spiste vi sammen rundt bålet, da vi hadde fantastisk vær, og frokost i grupper i domene. Det ble tatt hensyn til min matallergi. Kan absolutt anbefale turen!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Turiiid
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk måte å oppleve Trolltunga på! Rolig og grei sykkeltur først, så behagelig klatring med flere pauser og til slutt en flott alternativ rute opp til Trolltunga Guiden, Rickard, var heeelt topp hele veien. Han tok flotte bilder underveis, kom med fin informasjon og gode historier. Lurt å ta shuttle ned siste biten. Været var helt nyyyydelig

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, ca2berge
Anmeldt 30. juni 2021

Vi hadde en fantastisk tur i nydelig vær med flotte naturopplevelser. Vi syklet først noen km så klatret vi Via feratta Trolltunga og gikk ned. En fantastisk dyktig guide med mye kunnskap.

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, 772camillaa