“God mat og koselige leiligheter”
Anmeldelse av Vasstulan 1100

Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Uvdal
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

God mat og koselige leiligheter i fine fjellomgivelser. Lure løsninger i leilighetene som gjorde at man hadde god plass. Veldig koselig personale.

Takk, elisabeth5s

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Fine lokaler med lun stemning. Vi spiste kjøttkaker og det smakte nydelig. Beste kjøttkaker med saus vi har spist. Jr spiste hamburger som også falt i smak. Stedet kan trygt anbefales.

Takk, Liv1969
Anmeldt 9. juli 2020

Veldig god og hjemmelaget mat, god service og veldig hyggelig betjening. Vi kommer gjerne tilbake snart!

Takk, FarAway453580
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Spiste middag på Vasstulan sammen med familien. Veldig godt mat, hyggelige omgivelser i et fantastisk landskap. Betjeningen var som alltid hyggelig og serviceinnstilt. Kommer tilbake igjen!

Takk, Torbjorn07
Anmeldt 31. juli 2019

Vi bestilte hjemmelaga kjøttkaker. Maten så hjemmelaga ut, og den smakte slik også. Vi fikk kålstuing og tyttebær som tilbehør til poteter og kjøttkakene, og alt smakte nydelig. Det var pynta med litt dill og salat. Sausen var litt tykk og det kjentes ut som om det var en liten skvett med fløte i den. Hyggelig personale og kjølige lokaler, noe som var deilig på en dag med 30 varmegrader.Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Laila Ramona H

Reisende som så på Vasstulan 1100, så også på

Har du vært i Vasstulan 1100? Del dine erfaringer!