“God mat - hyggelig betjening”
Anmeldelse av Vasstulan 1100

Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Uvdal
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde hjortefilet og kjøttkaker. Begge deler smakte utmerket. Ved nabobordet skrøt de av stekt ørret.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Jan H

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

God mat og koselige leiligheter i fine fjellomgivelser. Lure løsninger i leilighetene som gjorde at man hadde god plass. Veldig koselig personale.

Takk, elisabeth5s
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Fine lokaler med lun stemning. Vi spiste kjøttkaker og det smakte nydelig. Beste kjøttkaker med saus vi har spist. Jr spiste hamburger som også falt i smak. Stedet kan trygt anbefales.

Takk, Liv1969
Anmeldt 9. juli 2020

Veldig god og hjemmelaget mat, god service og veldig hyggelig betjening. Vi kommer gjerne tilbake snart!

Takk, FarAway453580
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Spiste middag på Vasstulan sammen med familien. Veldig godt mat, hyggelige omgivelser i et fantastisk landskap. Betjeningen var som alltid hyggelig og serviceinnstilt. Kommer tilbake igjen!

Takk, Torbjorn07

Reisende som så på Vasstulan 1100, så også på

Har du vært i Vasstulan 1100? Del dine erfaringer!