Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Stakk innom her for å spise en søndag. Hadde lest at buffet var bra. Det er den sikkert også, men prisen på 390.- er ganske høy ifg det som tilbys. Så det ble kaffe og vaffel i stedet. 75.- for det er nok det også.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, SveinJ
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Restauranten på Imingfjell er verdt et besøk. Sesongåpent, men når det er åpent serveres det utsøkt mat med, og spesielt reinsdyrskav og stekt fjellørret på buffe'en falt i min smak. Søndag er dagen for buff'e/koldtbord.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 343steinarg
Anmeldt 6. juli 2017 via mobile enheter

Tok inn på Imingfjell Turistheim etter en lang tur på vidda. Sov i en av småhyttene. Enkel standard, men meget hyggelig pris. Servicen var upåklagelig selv utenfor hovedsesong. Spiste middag og frokost. Middagen var god og posjonen stor, man kan også kjøpe øl/vin til maten. Frokosten var enkel, men godt utvalg for lavsesong.
Opphold og mat kan anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Rikardmm
Anmeldt 20. september 2016 via mobile enheter

Jeg var her med noen kolleger sept 2016. Vi leide to hytter for en helg. Hyttene var små og koselige. En del av sengene er dobbeltsenger så beregn max 4 pr hytte med mindre dere er veldig sosialt anlagt. Leieprisene her er så lave uansett at litt ekstra plass kan man unne seg.
Maten var veldig god med mye lokale råvarer som trekker opp. Betjeningen var veldig hyggelig. Mange fine turmål i nærheten. Mulighet for å leie robåt. Et knallbra sted som er alt for lite besøkt.

Dato for oppholdet: september 2016
1  Takk, 565vegardm
Anmeldt 7. september 2016 via mobile enheter

Dette er et fint sted for overnatting,selskaper eller bare en tur innom for et kakestykke,en kopp kakao eller noe annet varmt og drikke. Vi har selv hatt selskap her oppe med 65 gjester. Det ble laget gode retter av lokale råvarer og godt drikke. Hyggelig vertskap som gjør alt for at du skal få en god opplevelse. Det ble også servert en god frokost dagen etter.Flott beliggenhet og utsikt.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Lisbeth1K