Priceline
    31.9 km fra Sevletunet Bed & Breakfast and Cabins
    Sommer p Ranten
    Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
    34.9 km fra Sevletunet Bed & Breakfast and Cabins
    Rosa skyer en januarmorgen i 2021. Velkommen til oss.
    • ZenHotels.com
    31.3 km fra Sevletunet Bed & Breakfast and Cabins
    51.8 km fra Sevletunet Bed & Breakfast and Cabins
    Se flere hoteller i Rødberg
    Anmeldt 26. juli 2020

Et av de mest fantastiske stedene jeg har overnattet i Norge! For en sjarmerende familiegård, og for en utrolig oppvartning Gro og Margun tilbyr. Stedet har så mye historie i veggene, og man får en skikkelig ro over seg når man er der, i flott natur og i godt selskap. Anbefales på det varmeste!

Takk, 530idamariet
    Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi var tre venninner på jentetur og Selvetunet var perfekt for oss. Ved en tilfeldighet var det et band som spilte i langhuset på fredag, hvor vi hygget oss med dans, mat og øl. Jeg kan absolutt anbefale speketallerken de serverer, med en helt nydelig potetsalat og rikelig med spekemat. Det var godt å runde det av med en vaffel og kaffe også. Dagen etter fikk vi anbefalt om å ta en tur med drensin sykler og fikk oppleve flott natur langs veien. Så grillet vi pizza på bål inne i et lite hus, veldig trivelig. Favoritten min ved frokosten var brie ost med marmelade, selv om de hadde mye annet godt også. Og kaffen! Den tok vi ute i sola. Vi hadde en flott tur og vi kan anbefale å bo på selvetunet hvor vertskapet var kjempe hyggelige og ga oss spennende historie om gården.

Takk, tinusbergus
    Anmeldt 31. mai 2020 via mobile enheter

En perle i idylliske omgivelser! Vakker gammel gård med trivelig vertskap. Sjarmerende gamle bygninger i god stand. Trivelige og rene rom.
    Historisk sus i veggene.

God og delikat mat på tross av covid-19.
    Spiste spekemattallerken til middag ved ankomst. Delikat og velsmakende med hjemmelaget potetsalat, flatbrød og smør. Deilig med lokalt øl til.
    Samme med frokosten, god, delikat og rikelig.

Er du interessert får du kanskje litt interessant og dramatisk gårdshistorie fra stedet også av vertskapet.

Kan anbefale dette stedet på det varmeste!

Dato for oppholdet: mai 2020
    1  Takk, janbM4455CY
    Anmeldt 6. juli 2019

Et vakkert sted, med historiske bygninger i fin stand. Blant dem et av tre langloft som bare finnes i Numedal.
    Stort tun med grillsteder og boltreplass for alle.
    Hyggelig interiør, en flott spisestue. Mye å glede seg over. Vennlig vertskap. Fin service.
    En gjestegård av de bedre.

Dato for oppholdet: juli 2019
    Takk, Ornulf H
    Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

For en svært overkommelig pris fikk vi et enkelt familierom +eget bad. Det var god komfort, godt vertskap og deilige omgivelser. Vi nøt morgenkaffen på tunet mens vesla løp rundt og plukket bringebær og gjorde store øyne til alt som var å se. Skulle gjerne blitt noen dager til og fått prøvd en rolig kveld i sofaen på "utekjøkkenet" ved vannet. Neste gang!

Dato for oppholdet: juli 2018
    Takk, Celine Maria W