Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig flott opphold på historisk gård! Deilig mat og veldig hyggelig vertsskap. Vi fikk spekemat ved ankomst på kvelden, lokalt øl og hjemmelaget potetsalat. Deilig frokost med lokale produkter neste morgen. Anbefales også for familier da gården har stort tun og en kan lage egen mat hvis det er ønskelig.

Romtips: Sett av tid til å høre gårdens historier, anbefales sterkt!
Takk, GroKrs
Anmeldt 2. august 2020

Vi besøkte sevletunet en natt juli 2020 og er veldig fornøyde! Vi deo hit for å slappe av og komme oss litt bort og er veldig glade for at vi valgte akkurat sevletunet. Gården er fantastisk og familien som driver stedet er veldig behjelpelige! Kan anbefales på det varmeste.
Vi grillet middag ute og spiste frokost sammen med de andre gjestene i hovedhusets oppholdsrom. Frokosten var kjempe god med stort utvalg og vi fikk høre lokale historier og historien til gården mens vi spiste, før vi fikk omvisning rundt på gården.

De var også snille nok til å la oss ta med hund, som settes stor pris på!

Takk, Dina K
Anmeldt 26. juli 2020

Et av de mest fantastiske stedene jeg har overnattet i Norge! For en sjarmerende familiegård, og for en utrolig oppvartning Gro og Margun tilbyr. Stedet har så mye historie i veggene, og man får en skikkelig ro over seg når man er der, i flott natur og i godt selskap. Anbefales på det varmeste!

Takk, 530idamariet
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi var tre venninner på jentetur og Selvetunet var perfekt for oss. Ved en tilfeldighet var det et band som spilte i langhuset på fredag, hvor vi hygget oss med dans, mat og øl. Jeg kan absolutt anbefale speketallerken de serverer, med en helt nydelig potetsalat og rikelig med spekemat. Det var godt å runde det av med en vaffel og kaffe også. Dagen etter fikk vi anbefalt om å ta en tur med drensin sykler og fikk oppleve flott natur langs veien. Så grillet vi pizza på bål inne i et lite hus, veldig trivelig. Favoritten min ved frokosten var brie ost med marmelade, selv om de hadde mye annet godt også. Og kaffen! Den tok vi ute i sola. Vi hadde en flott tur og vi kan anbefale å bo på selvetunet hvor vertskapet var kjempe hyggelige og ga oss spennende historie om gården.

Takk, tinusbergus
Anmeldt 31. mai 2020 via mobile enheter

En perle i idylliske omgivelser! Vakker gammel gård med trivelig vertskap. Sjarmerende gamle bygninger i god stand. Trivelige og rene rom.
Historisk sus i veggene.

God og delikat mat på tross av covid-19.
Spiste spekemattallerken til middag ved ankomst. Delikat og velsmakende med hjemmelaget potetsalat, flatbrød og smør. Deilig med lokalt øl til.
Samme med frokosten, god, delikat og rikelig.

Er du interessert får du kanskje litt interessant og dramatisk gårdshistorie fra stedet også av vertskapet.

Kan anbefale dette stedet på det varmeste!

Dato for oppholdet: mai 2020
1  Takk, janbM4455CY