eDreams
FindHotelUSD 197
Agoda.com
Anmeldt 16. juni 2021 via mobile enheter

Enkelt stort rom og flott bad med alt du trenger beliggende midt i sentrum.
Og en fantastisk oppvartning av eier.
Bedre service og innstilling skal du lete lenge etter.
Veldig rent og en upåklagelig frokost.
Fikk sette syklene i kjelleren.
Så anbefales på det sterkeste

Romtips: Parkering ved huset.
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 556jonj
Anmeldt 20. juni 2020

Helt korona-innafor ! Her hadde de tatt ansvar.
God buffet-frokost for vår kohort.
Ikke air condition men vi sov godt (kanskje det var øllene...)
Trivelige unge karer som drev plassen.
Anbefales. B&B er liksom litt mer personlig.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Tore T
Anmeldt 18. juni 2020

Seks motorsyklister på tur trengte et sted å sove etc. svette etter drøyt 30 mil på sykkelen i 30 graders varme. + å spise frokost før "tidlig" avgang neste dag.
Vi ble tatt godt i mot av en hyggelig ung kar. Han orientert oss godt i disse korona-tider.

Romtips: Prismessig gunstig i forhold til alternativet i nærheten
Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Oddk440
Anmeldt 28. juni 2019

Anbefales på det varmeste.
Ble møtt av Olivier, hyggelig og flink kar.
Ga oss tips til reiserute på hjemveien, fikk sett og opplevd masse.
Gode senger, rene og store rom og fin pris i forhold til overpriset hotell som ligger rett ved.
Vi var 3 voksne.
Frokost med bra utvalg.
Det meste stenger «tidlig», butikker og bensinstasjon, stengte 20-21.
Matbutikker rett i nærheten.

Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, 870Linda
Anmeldt 22. juni 2019 via mobile enheter

Veldig imøtekommende betjening og super service. Veldig bra frokost. Rene og ordentlige rom. Fine bad. Kan anbefales på det varmeste. Veldig kort avstand bryggen og Dalen hotell. Lett å finne veien. Fin uteplass i solen ( om den er oppe)
Med hilsen 6 glade og fornøyde gjester.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, tome868