Expedia.comUSD 256
eDreamsUSD 168
CheapTicketsUSD 256
Anmeldt 11. februar 2020 via mobile enheter

Flott weekend på Finnøy havstuer, nydelig mat og fine opplevelser. Nydelig natur og flotte turmuligheter, til fots, på sykkel og med båt. Anbefaler alle og ta ein tur dit, vi skal definitivt tilbake!!

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, 484torarne
Anmeldt 26. november 2019

Service og rom kvalitet meget bra, men det viktigste hyggelige folk som gjorde dette til et flott opphold. God mat og nye opplevelser i aquavitens verden. RIB tur siste dagen til Flatflesa fyr ble prikken over i'en. En frisk og flott opplevelse som anbefales.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, hkalvoy
Anmeldt 13. oktober 2019 via mobile enheter

To dagers samling. Flotte og rene rom. Møtelokalet var noe i det minste laget og var for trangt for vårt antall deltakere. Det var god service og oppfølging. Det er plasseringen som gjør dette til et drivverdig konsept.
Helt ute i havgapet med været rett på. Hee er det sjarmerende om det er både storm og vakker solnedgang.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, FRG47
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

På tur til Ona fyr oppdaget vi Finnøy. Fantastisk øy som bærer preg av kjærlighet til stedet av innbyggerne. Vi prøvde basseng og spa ved fergeleiet. Terningkast 6 for innhold og utsikt. Service i toppklasse på alle hold. Vi anbefaler et besøk av øya på det varmeste

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Tonis880
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde 5 retters middag på Finnøy Havstuer. Maten blei servert med ulike øltypar frå Geiranger og aquavite frå fleire norske brenneri. Maten var smakfull og fint presentert! Vi fekk lære om dei ulike øl og brennevinstypane, og korleis dei passa med maten.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Inger136