eDreams
Orbitz.com
Travelocity
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi er så fornøyde med oppholdet vårt her. Flott sted, rommet var kjempefint, maten og servicen i restauranten var utsøkt. Vi koste oss og anbefaler det på det sterkeste. Vi hadde med 2 barn, de hadde det også flott. Pannekaker til middag var en suksess

Romtips: Gode parkeringsmuligheter rett utenfor. Vi tok turen til Ona. Det var en flott opplevelse som anbefales.
Takk, Culture230318
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

En av de beste hotellopplevelsene jeg har hatt noen sinne. Nydelige omgivelser, flott service, stort og komfortabelt rom, og topp mat. På meg virket det som at omtrent alt var laget fra bunnen av. Det var helt magisk å oppleve dette helt ute i havgapet. Man kan komme hit med ferje fra enten Brattvåg (anløp på sørenden av Harøya) eller Aukra (anløp rett utafor hotelldøra). Jeg anbefaler alle som har muligheten å dra hit!

1  Takk, andersk484
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig atmosfære i havgapet og med deilig sjømat i en 8-retters meny. Skalldyrrisotto & skate ble favorittene. Utmerket service og personlig preg. Like ved (50m) ligger en lite men svært rent badeanlegg hvor utsikten er mot Norske havet. Vi kommer tilbake☀️

Takk, Molntussn
Anmeldt 24. juni 2021 via mobile enheter

Vi hadde 2 barnebarn med hit på ferie med 3 overnattinger. Vi hadde ett av familierommene. Flott og rent rom.
Hadde 2 besøk på badeland og det var veldig vellykket for barna. God mat i restauranten. Det eneste vi har å klage på er at det tok veldig lang tid fra vi bestilte til maten ble servert.(45-50 minutter) .
Fikk også en tur med en båt, men vi fikk ikke noe fisk.
Men vi er fornøyd og vil anbefale stedet til andre.

Romtips: Gode parkeringsmuligheter.
Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, JanAasnes
Anmeldt 17. mai 2021 via mobile enheter

Fantastisk fin plass og besettning! Nydelig god mat! 10/10
Annbefaler alle dette fantastiske stedet!

Nydelig fin natur og omgivelser!
Alle var kjempefornøgd med maten.

Og kjempe hyggelige servitøra og godsevice

Annbefaler kjøttet og fisken

Romtips: Ikkje nøl! Bare dra!
Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Venture50486994031