Anmeldt 15. mai 2022 via mobile enheter

Veldig hyggelig hotell på ei lita øy ute i havgapet. Fine og romslige hotellrom med gode bad. Noe lytt i mellom rommene og i mellom rom og korridor. Alle rom ser ut til og ha sjøutsikt. Det er restaurant, bar og akevittbutikk på stedet. Det er også en svømmehall i tilknytning til hotellet

Dato for oppholdet: mai 2022
Takk, NilsGHolm
Lars Hanssen, Other på Finnøy Bryggehotell – by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Hei, og takk for at du sender oss fin tilbakemelding. Vi sjåast snart igjen!

Anmeldt 30. januar 2022

Dette er en utrolig flott plass med GOD service,med ett personale som brenner for plassen. Her finner man harmoni og opplevelser i bøtter og spann. Badeland,gourmet mat,største samling av akevitt som jeg noen sinne har sett,sykkelturer om sommeren,øyhopping i alle årstider. Anbefaler Finnøy Havstuer på det varmeste.

Dato for oppholdet: januar 2022
Takk, Oppleveren

Tusen takk for varmande ord. Hjertelig velkomen attende!

Anmeldt 20. januar 2022

du går for utsikten og roen og du kommer tilbake for menneskene, slike sjarmerende og imøtekommende mennesker, som gjør oppholdet ditt til det beste. og maten... dette er en totalopplevelse. Tusen takk!

Reisetype: Reiste alene
Takk, Jared0909

Tusen takk for fine ord! Vi sees igjen!

Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Finnøy Havstuer ligger ved ferjekaia på Finnøy langs ferjesambandet Aukra -Ona. Du kan derfor parkere bilen på Aukra og gå i land på Finnøy Havstuer. Vi hadde med bil. Elbil kostet 44 kr med ferja. Vi parkerte gratis og hadde mulighet til å kjøre rundt Finnøy og Harøya på sightseeing. Havstuene ligger ved bassenget Håp i havet. Det er også muligheter for fiske fra land. Ved solrike dager er det solnedgang i havet. Vi opplevde god service og god mat på hotellet. Rommene var romslige og fine.

Romtips: Jeg synes det var lettvint å ta med bil for å bevege seg rundt
Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, Erlend1973
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi er så fornøyde med oppholdet vårt her. Flott sted, rommet var kjempefint, maten og servicen i restauranten var utsøkt. Vi koste oss og anbefaler det på det sterkeste. Vi hadde med 2 barn, de hadde det også flott. Pannekaker til middag var en suksess

Romtips: Gode parkeringsmuligheter rett utenfor. Vi tok turen til Ona. Det var en flott opplevelse som anbefales.
Takk, Culture230318