TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 12. september 2018

Utrolig flott sanitær, kjøkken og fellesrom på campingen. Veldig kjekt at gjestene kunne samles i fellesrom for felles hygge. Flott kafé/restaurant på plassen også og fint uteområde med terreng og vann.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, lgh2013
Anmeldt 21. august 2018

Aldri før betalt så mye for så lite. Hytta er ikke en cm større enn den må være. Langt å gå til servicerom. Savnet mer tilbud for barn i lavsesong utover trampoline. Ellers pent og ordentlig. Fin badeplass.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Mette T
Anmeldt 1. august 2018

Fin og rolig campingplass som ligger idyllisk til langs Aremarksjøen. De som eier og arbeider ved Kirkeng Camping yter den ypperste service. Flotte aktivitetstilbud for enhver person, fin lekeplass, sanitæranlegget er delikat og rent. God smak på maten vi bestilte i kiosken, pizza og wraps. Kanskje beste wraps`n vi har smakt?
Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, Heidi F B
Anmeldt 24. juli 2018

Fantastisk plass og fantastisk personal ❤️ Stedet er alltid rent og ryddig, kjempe bra tilrettelagt for små barn! Og personalet fikser ting med engang man spør! Absolutt å anbefale og vi kommer tilbake ved en senere anledning

Takk, langeland18
Anmeldt 24. juli 2018

Hadde et hyggelig opphold her i juli 2018. Lekeplassen er noe slitt, men plassene for gjennomreisende er rett ved vannet og det er flotte muligheter for bading og andre vannaktiviteter. Bevertningen var enestående og vi kommer definitivt tilbake! Hvis jeg skal pirke på noe må det være at bryggen burde vært sikret med port og at det burde vært røyking forbud ved kjøkkenet, både inne og ute (røyken trekker fort inn). Ellers en meget fin plass!

Takk, charlottberggren