Anmeldt 14. juli 2019

En helt utrolig rein og delikat campingplass. Familien som eier stedet ytte maksimal service. En spesiell takk til bestemor som laget fersk kringle til vårt lille bursdagsbarn. Helt utrolig. Spesielt takk og for at de store guttene våres fikk spille paintball uten at det var annonsert. Veldig mye aktiviteter på plassen både for store og små i tilegg til at det ble annonsert nye aktiviteter hele tiden. For oss som låg i telt tusen takk for kaffe på morningen, det lille ekstra som gleder så mye. Veldig god mat. Har aldri opplevd og bli ivaretatt på denne måten før. Topp.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, MagneS66
Anmeldt 12. september 2018

Utrolig flott sanitær, kjøkken og fellesrom på campingen. Veldig kjekt at gjestene kunne samles i fellesrom for felles hygge. Flott kafé/restaurant på plassen også og fint uteområde med terreng og vann.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, lgh2013
Anmeldt 21. august 2018

Aldri før betalt så mye for så lite. Hytta er ikke en cm større enn den må være. Langt å gå til servicerom. Savnet mer tilbud for barn i lavsesong utover trampoline. Ellers pent og ordentlig. Fin badeplass.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Mette T
Anmeldt 1. august 2018

Fin og rolig campingplass som ligger idyllisk til langs Aremarksjøen. De som eier og arbeider ved Kirkeng Camping yter den ypperste service. Flotte aktivitetstilbud for enhver person, fin lekeplass, sanitæranlegget er delikat og rent. God smak på maten vi bestilte i kiosken, pizza og wraps. Kanskje beste wraps`n vi har smakt?
Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Heidi F B
Anmeldt 24. juli 2018

Fantastisk plass og fantastisk personal ❤️ Stedet er alltid rent og ryddig, kjempe bra tilrettelagt for små barn! Og personalet fikser ting med engang man spør! Absolutt å anbefale og vi kommer tilbake ved en senere anledning

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, langeland18