“Nydelig mat i bare tåke! ”
Anmeldelse av Vestkapp Restaurant

Vestkapp Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Selje
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Vel verdt å spise her. God service. Flott interiør. Meget generøse porsjoner. Ekstremt god fiskesuppe og veldig god dessert. Book gjerne da det er ikke mange bord. Det sies at det er en fin utsikt derfra!!

Dato for besøk: august 2020
Takk, KeeleyTheBrit

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Spiste nydelig lunsj med saftig bakt potet. Hyggelig personale som hadde god oversikt over ghestene

Dato for besøk: august 2020
Takk, emilyvG4073YW
Anmeldt 20. juli 2020

Vi sendte melding til restauranten og fikk utrolig raskt og hyggelig svar. Vi fikk et bord ved vinduet. Veldig hyggelig betjening og nydelig fiskesuppe.

2  Takk, MetteKBragstad
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste sen lunsj/tidlig middag med fiskesuppe og svinenakke i fantastiske omgivelser og hærlig vidsyn.

Takk, JensChristian70
Anmeldt 15. juni 2020

Kom frå helgetur på fjellet og kom for ein bedre middag. Og ja det fekk me. Maten var upåklagelig. Men når det gjelder reinhaldet med tanke på smitte..... uff. Hjelper lite med sprit i inngangen når samme klut vert brukt til og tørka av stolar,så bord og så slenger me kluten frå oss ved kassapparatet for så og henta den igjen. Gjentar så samme prosedyre, fyrst tørke av stolar, så bord (ja i den rekkefølge) Dette vart gjentatt x antall ganger til me ga beskjed. Er no vel ikkje noko bra reinhald dette.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Utepptur

Har du vært i Vestkapp Restaurant? Del dine erfaringer!