“Saftig svinenakke med utsikt”
Anmeldelse av Vestkapp Restaurant

Vestkapp Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Selje
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Saftig svinenakke med herlig potetsalat og rotgrønnsaker. Etter en spektakulær dag langs kysten var dette helt utsøkt! Rask servering og super service

Takk, S7955QAmarias

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Saftig, bakt torsk som flaker seg. Nydelig. Hjemmelaget majo med persille til små, bakte poteter og tomater, samt brokkoli. Stjerneklasse. Verd alle penga og turen, selv om Utsikten kommer og går med tåka på Stadthavet

Takk, Inge B
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Nyyyydelig mat! Kort ventetid og trivelig personale! De varmet også mat til lillegutt på 10mnd uten noe problem! Vi kommer garantert tilbake!

Takk, camillal253
Anmeldt 29. mai 2021

Mannen min hadde torsk og jeg hadde lam, og det var så nydelig presentert med mye godt tilbehør, f.eks. gratinerte poteter til lammet, og alt smakte kjempegodt! Topp service. Personalet er veldig opptatt av godt smittevern. Utsikten på en godværsdag er fantastisk! Anbefales på det sterkeste for her får man god lokal mat!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 3. april 2021

Etter en dag full av bildetaking i - 1° med 20m/s stakk vi hodet innom restauranten.
Her ble vi servert noen helt fantastiske doughnuts.
Hyggelig service og god stemning.

Dato for besøk: april 2021
Takk, Maxigland

Har du vært i Vestkapp Restaurant? Del dine erfaringer!