“Kan anbefales!”
Anmeldelse av Vestkapp Restaurant

Vestkapp Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Selje
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vi har spist verdens beste fiskesuppe med utsyn mot fjord og fjell, isbreer og hav - under overvåking av havørner oppe i det blå. Kan anbefales!

Takk, 672_ses

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Ikke la deg lure til å tro at dette er en turistfelle, for dette er rett og slett en perle av en restaurant. På toppen av fjellet ligger en liten brakke som kan se litt stusselig ut, men her tryller de frem de beste rettene med topp råvarer. Vi testet fiskesuppen, kveiten og panna cotta med rabarbra. Alt var helt suverent. Betjeningen var hyggelige og området er en opplevelse i seg selv om ikke en tåkedott har lagt seg over fjellet. Det er uansett verdt å ta turen til Stadtlandet og Vestkapp kun for maten. Et lite minus er et svært begrenset vinutvalg, men gir allikavel full score.

Takk, FrankogKari
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Heimelaga mat, utrulig god fiskesuppe og chevresalat. Liten, men spennande lunsjmeny. Unge, flinke servitørar, reint og trivelig! Tommel opp!

Takk, Trine M
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Familie på 4, nøt utsikten og koste oss med deilig mat. Liten meny gjorde det enkelt å velge. Utrolig god kveite, nydelig fiskesuppe, og en god bresert svinenakke ble spist. Hyggelig betjening var det også. Kan absolutt anbefales.

Takk, dorita339
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Forhåndsbestilte bord på hjemmesiden, da det kan være mye folk der på dagtid.
Bestilte kremet fiskesuppe og Skagensandwich(rekesmørbrød) fra lunsjmenyen. Helt ok. Fiskesuppen kunne godt vært litt mer kremet. Hyggelig og imøtekommende betjening. Drakk en god lokalprodusert solbærdrikk med kullsyre til.
Suveren beliggenhet med utsikt over Stadthavet. Vi var ikke heldig med været da det blåste kraftig og det var disig utsikt. Mye sauelort i uteområdet, så det er viktig å se ned ;).
Kommer gjerne tilbake hit. Satser på finere vær da.

1  Takk, helge_pr

Har du vært i Vestkapp Restaurant? Del dine erfaringer!