“Fin plass men skuffet av maten”
Anmeldelse av Vestkapp Restaurant

Vestkapp Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Selje
Anmeldt 8. august 2021

Vi hadde høye forventninger til denne restauranten med nydelig utsikt. Hyggelig betjening og atmosfære, men ble dessverre skuffet av fiskesuppen. Den var helt ok, men savnet mer smak og fler spennende ingredienser i suppen. Hadde ikke bestilt denne igjen.

Takk, Charlotte I

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, hyggelig personale og rene toalett. Vindfullt, fin utsikt, måtte ha på oss god vindtett jakke når i gikk ute.

Takk, HeleneWest123
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vi har spist verdens beste fiskesuppe med utsyn mot fjord og fjell, isbreer og hav - under overvåking av havørner oppe i det blå. Kan anbefales!

Takk, 672_ses
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Ikke la deg lure til å tro at dette er en turistfelle, for dette er rett og slett en perle av en restaurant. På toppen av fjellet ligger en liten brakke som kan se litt stusselig ut, men her tryller de frem de beste rettene med topp råvarer. Vi testet fiskesuppen, kveiten og panna cotta med rabarbra. Alt var helt suverent. Betjeningen var hyggelige og området er en opplevelse i seg selv om ikke en tåkedott har lagt seg over fjellet. Det er uansett verdt å ta turen til Stadtlandet og Vestkapp kun for maten. Et lite minus er et svært begrenset vinutvalg, men gir allikavel full score.

Takk, FrankogKari
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Heimelaga mat, utrulig god fiskesuppe og chevresalat. Liten, men spennande lunsjmeny. Unge, flinke servitørar, reint og trivelig! Tommel opp!

Takk, Trine M

Har du vært i Vestkapp Restaurant? Del dine erfaringer!