Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet hadde en gammel sjarmerende fløy i bryggestil, med en frokostsal nede og middag sal oppe. Veldig trivelig, vi spise bare frokost her. Den var helt ok, sånn midt på treet. De hadde det meste og folket som jobbet der var veldig hyggelige!

Romtips: Vi tok en biltur ute til Hoddevika. Den inneholdt noen av de meste spektakulære bilveier jeg har opplevd. Gikk rett opp og rett ned fjellet
Takk, 714kjetilj
Anmeldt 17. august 2019

Dette er et opphold som vi helst vil glemme. hadde store forventninger til et hotel med sjøutsikt helt ute i Stadthavet.som reklamen sier. Rommet Ok, men sjøutsikt? alle rommene i første etg har vindu hvor man ser rett inn på en byggeplass. flaprende plast fra bygning under oppføring 10 meter fra viduet......arbeidere som var igang kl 0700. Ikke akkurat god feriestemning. Dette bør hotellet informere om, men prisene var på topp og ingen vilje til å diskutere pris etter at vi på en saklig måte formidlet vår misnøye - de var direkte avvisende. Frokost Ok, men ikke mer enn middelmådig. Middag på kvelden skulle være fersk fisk.....noe man forventer et slikt sted - den var langt fra fersk. Søker du et autentisk sted i havgapet.......hold deg unna - slike hotel finner du overalt. Opplevelsen svarer ikke til reklamen.

Dato for oppholdet: august 2019
2  Takk, Matogkultur