Vestkapp i fantastisk høstvær.

Etter å ha passert Stadt i all slags vær, fikk jeg endelig muligheten til å besøke platået på... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Drummer2000
Trondheim, Norge
Anbefales

Spiste fantastisk fiskesuppe i en spektakulær utsikt. Anbefales på det varmeste. Litt smal vei opp... les mer

Anmeldt 11. august 2021
Ivar Magne G
Gdansk, Polen

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi tok turen hit på vei fra Ålesund til Måløy. Veien dit går på smale dårlige veier, men utsikten er verd besøket.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, 109KarlS
Anmeldt 2. juli 2020

Magisk ramme og mye vekslende vær. Maten var flott tilberedt og porsjone solide, maten smakte fortreffelig og betjeningen var meget servicevennelige.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, OlePetterA1
Anmeldt 29. juni 2020

Var der tidlig på morgenen en solfylt dag. Nydelig utsikt. Vel verd turen ! Anbefales absolutt dersom været er fint og ingen tåke. Men veien opp er fryktelig kronglete og smal.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Voyage47487799353
Anmeldt 10. mai 2020

Vestkapp leverte både vær og matmessig. Det var hagl/snøbyger med sol innimellom, ei utruleg flott utsikt. Vi måtte bestille bord for å ete, nydelig fiskesuppe med påfølgande rabarbrapai med is. Betjeningen var oppmerksomme og serviceinnstilt. Eg anbefaler absolutt et besøk :)

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, Navigate585608
Anmeldt 27. april 2020

Kjørte helt opp på en litt kronglete men likevel ok vei.
Det er panoramautsikt over landskapet, (Vestkapp ligger på cirka 500 m.o.h.) Du ser ut i havet så langt øyet ser på den ene siden og på den andre ser du fjell på fjell på fjell.
Kafeen var ikke åpen mens vi var der

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, BjR1956