Vestkapp i fantastisk høstvær.

Etter å ha passert Stadt i all slags vær, fikk jeg endelig muligheten til å besøke platået på... les mer

Anmeldt 31. august 2021
Drummer2000
Trondheim, Norge
Anbefales

Spiste fantastisk fiskesuppe i en spektakulær utsikt. Anbefales på det varmeste. Litt smal vei opp... les mer

Anmeldt 11. august 2021
Ivar Magne G
Gdansk, Polen

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Flott turmål litt utafor allfarvei. Smal vei opp, men mange møteplasser og nylagt asfalt. Du kommer opp til storslagen utsikt over Stadthavet. Det er mye sauer i området, så se hvor du setter skoen for å unngå å tråkke i sauelort. Det er også en god restaurant på toppen som anbefales. Litt mye vind og skyet når vi var der, men dette er spektakulært i all slags vær.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, helge_pr
Anmeldt 29. mai 2021

Fantastisk utsikt på en flott solskinnsdag, men en veldig bratt og svingete vei med mye sauer og lam langs veien. Det er heldigvis en del lommer hvor man kan stoppe dersom man møter biler og motorsyklister på den trange veien.

Dato for opplevelse: mai 2021
1  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 12. august 2020

Vi kjørte ut til Vestkapp, for å se og oppleve Stadtlandet. Det var en opplevelsesrik biltur etter veien ut dit. Selve Vestkapp bydde på en storslagen utsikt. Der fant vi også en utmerket restaurant.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, 146Reidar
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vestkapp er ikke det vestligste stedet i Norge, men likevel verd en tur! Etter en kjøretur på smale, svingete veier, med mange møteplasser er det positivt å komme til en attraksjon som ikke tar seg betalt: verken for utsikt eller parkering. Og selv om vinden rusker, er det fint å gå en tur langs bratte klipper med utsyn ut over havet. Og for all del: besøk kafeen!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 574camillab
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi tok turen hit på vei fra Ålesund til Måløy. Veien dit går på smale dårlige veier, men utsikten er verd besøket.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, 109KarlS