Anbefales

Anmeldt 28. juli 2021
511einarb
Asker, Norge

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Spiste fantastisk fiskesuppe i en spektakulær utsikt. Anbefales på det varmeste. Litt smal vei opp , anbefaler ikke camping vogn da det bratt og smalt

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, Ivar Magne G
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Hadde hørt mye positivt om stedet, og tenkte jeg fikk kjøre en tur å se. Var absolutt fantastisk utsikt. Bratt vei opp og veldig smal med mye sauer. Men er verdt en om tur for å se

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, 511einarb
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Flott turmål litt utafor allfarvei. Smal vei opp, men mange møteplasser og nylagt asfalt. Du kommer opp til storslagen utsikt over Stadthavet. Det er mye sauer i området, så se hvor du setter skoen for å unngå å tråkke i sauelort. Det er også en god restaurant på toppen som anbefales. Litt mye vind og skyet når vi var der, men dette er spektakulært i all slags vær.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, helge_pr
Anmeldt 29. mai 2021

Fantastisk utsikt på en flott solskinnsdag, men en veldig bratt og svingete vei med mye sauer og lam langs veien. Det er heldigvis en del lommer hvor man kan stoppe dersom man møter biler og motorsyklister på den trange veien.

Dato for opplevelse: mai 2021
1  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 12. august 2020

Vi kjørte ut til Vestkapp, for å se og oppleve Stadtlandet. Det var en opplevelsesrik biltur etter veien ut dit. Selve Vestkapp bydde på en storslagen utsikt. Der fant vi også en utmerket restaurant.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, 146Reidar