Anmeldt 10. august 2017 via mobile enheter

Doktirgården er koselig å besøke og koselig å spise ved.

Enkel og grei meny med flere smakfulle alternativ. Dette er en fin kafe og jeg synes de har valgt enkle og gode retter.

Jeg hadde dagens suppe, som var gulrot med ingefær og chilli. Den ble servert med lett grillet grovbrød med olivenolje. Pyntet med lett innrørt rømme, ble dette en god lunsj. Kunne hatt litt mer fremtredende smak av ingefæren, men det er kanskje en smakssak.

Rundet av med kaffe og ostekake. Det var rikelig med kaffe, da det fulgte med en liten kanne. Dette var en god traktekaffe, som gikk fint til desserten. Ostekaken var luftig og pent anrettet med et melishjerte og et blåbær. Bunnen var også saftig, menkunne hatt et hint av valnøtt eller litt brandy..

Doktorgården pynter fint og lager en fin setting med lys og roser for en slik date for to. Vi kommer hjerne igjen.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, VikingHighlander
Anmeldt 26. juli 2017

Ble vel tatt i mot, og et stort og godt rom ble tilbudt oss. Felles bad på gangen. I alt 4 rom. Felles kjøkken med god plass til frokost for alle. Hyggelig atmosfære. Skulle gjerne ha vært der når kafeen var åpen. Og sittet ute i Hagen en solskinnsdag. Vi kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, BeritNorge
Anmeldt 7. juli 2016 via mobile enheter

Bodde her en natt da vi var på "roadtrip" på Vestlandet. Morsomt sted med de ulike rommene med sine ulike farger. Det var en fryd å bo her, med alle de små detaljene; kjøkkenlampe laget av gafler og skjeer f.eks. Du deler kjøkken og bad (hvis det bor folk på de andre rommene). Flott og digert bad forresten. Kjøkkenet har også alt du trenger. Kunstutstilling nede, d var også spennende. I tillegg solgte de litt av hvert ellers. Mye fint å se. Vi bestilte frokost (130 kr ekstra). Den var god, med hjemmebakte rundstykker. Bor her gjerne igjen. Selje har jo også en suuperfiin strand!

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, Ingvildi_12
Anmeldt 14. juni 2016

Vi ble tatt imot på Doktorgarden til kake og kaffi. Vi fekk velge mellom sviskekake, ostekake og gulrotkake. Valgte sviskekake og den var en nytelse. Kjempegod hjemmelaget kake. Siden jeg ikke drikker kaffi spurte vi om å få te, og den kom i en kjempestor kopp. Tusen takk !

Romtips: Hvis du får anledning, så velg sviskekaken. Den er nydelig .
Dato for oppholdet: juni 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Anne-Lise46
Anmeldt 9. juli 2015 via mobile enheter

Trivelig overnattingssted med 4 rom. Doktorgården inneholder også galleri & kafé.Personalet var veldig trivelig.

Vi syntes att det var litt dyrt (1090,-) ettersom rommet ikke hadde eget bad og det var heller ingen frokost inkludert.
Men total inntrykket var positivt og vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2015
1  Takk, Mann-Nordby-48