Overnatting

Helt nydelig! Anbefaler å sove nede ved brygga for en magisk opplevelse! Veldig fint å tusle rundt... les mer

Anmeldt 16. april 2021
kristiner657
Hønefoss, Norge
Båttur til Selja Kloster

Vi var med en "pakketur" med båt til Selja Kloster, for å se på klosterruinene og høre dets... les mer

Anmeldt 12. august 2020
146Reidar

Anmeldt 12. august 2020

Vi var med en "pakketur" med båt til Selja Kloster, for å se på klosterruinene og høre dets historie.
Båtmannskap og guide var hyggelig og serviceinnstilt. De hadde tydelig vis god kunnskap om sitt "produkt". Alt i alt en god opplevelse.

Takk, 146Reidar
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Flott besøk til klostret med klosterbåten.. trivelig vertskap og båt.
Kan virkelig anbefales for både store og små..

Takk, 824majak
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Denne turen må bookes på forhånd. Ikke bare dykk opp, da kan du bli skuffet siden båten er liten.

Flott opplevelse. Vi droppet guide og kjøpte en guidebok ombord i stedet. Det funket fint og vi fikk gå rundt i eget tempo.

Ta på gode sko da man kan klatre opp en steintrapp og opp tårnet. Det er også mulig å gå en 20-min. tur langs kysten til Bø og bli hentet der med båten på vei hjem.

Takk, KeeleyTheBrit
Anmeldt 18. juli 2020

Flott tur ut til Selja Kloster. Anbefaler virkelig å booke billett med guide! Fin båttur med hyggelig mannskap

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, S7917AFemilieh
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Booket billetter til klosterbåten online med guide. Flott tur ut, guiden veldig flink! Hadde ikke vært så interessant uten henne. Anbefaler å sjekke værmeldingen før du booker billett.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, Ann_CatherineNorway