Anmeldt 2. august 2021

Vi reiste hit for å lære å surfe, og ble godt tatt imot og vist rundt i fullt utstyrt hus. Opplegget for surfetimene var veldig bra, fantastisk instruktør som virkelig brydde seg! Veldig seriøst og godt tilpasset vær og deltakere. Anbefales på det sterkeste, og skal selv tilbake bare fire uker etter første opphold!

Takk, 693tuvah
Anmeldt 26. juli 2021

Vakker natur og meget hyggelig staff. Surfekurs level 1 er absolutt til å anbefale hvis du er ny i gamet. Det gir deg et meget godt fundament for din potensielle surfekarrière. Surfeinstruktøren fikk oss tidlig opp og morgningen for at vi skulle fange de beste bølgene for vårt nivå. Meget god oppfølging underveis, imponerende pedagogikk som fremmet mestring og utfordringer. Gode og konstruktive tilbakemeldinger for videre utvikling. Instruktørene hadde et godt fokus på at man skulle føle seg trygg og ha det moro underveis.

Takk, Andhak1991
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Det var sosialt og surfing fra morgen til solnedgang, akkurat som surfecamp bør være. Fikk kurs i level 1 og kunne ikke hatt en bedre instruktør. Lærte masse på de få dagene jeg var der, og ser frem mer surfing fremover. Hit kommer jeg absolutt igjen! :))

Takk, Dream17691966378
Anmeldt 25. oktober 2017 via mobile enheter

En utelukkende positiv opplevelse!
Personlig har jeg aldri surfet før, så dette var en fin introduksjon til en ny sport. Gode instruktører, vakker natur og svært sosialt.

Fikk en enkel gjennomgang av de ulike stegene for å komme seg opp på brettet, og personlig oppfølging under hele kurset. Det var lett å spørre spørsmål, og hyggelige instruktører.

Takker for fint opphold!

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, kwiggen
Anmeldt 23. oktober 2017

Reisen til Hoddevika og Lapoint surfcamp var utelukkende positiv. Selv over 8 timer kjøring hver vei for en kort helgevisitt står i veien for å si at dette var en fantastisk opplevelse. Svært dyktige instruktører som gir kontinuerlig feedback i vannet, og en veldig god sosial ramme som legger til rette for en konge helg. Lapoint-gjengen var ikke bare med i vannet, men arrangerte også aktiviterer og deltok i festlig lag på kvelden. En sosial og morsom helg, med fantastisk surfing!

Dato for oppholdet: oktober 2017
  • Reisetype: Reiste med venner