Booking.comUSD 109
FindHotelUSD 89
Agoda.comUSD 115
Anmeldt 11. april 2021

Super service, god mat og ypperlige boforhold. Glimrende base for turer i nærområdet.

Veldig koselig med veloppdragne hunder på området.

Anbefales på det sterkeste, jeg skal hvertfall tilbake!

Richard

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Richardbhl
Anmeldt 11. april 2021 via mobile enheter

Takk for en superfin helg hos dere. Her finner man et hyggelig personell, eksepsjonell service og flotte omgivelser! På lørdag gikk vi på tur til Blåtind og på søndag gikk vi en tur til Pilan. To flotte turer vi ble anbefalt av Furu Hostel. Takk for nå, vi sees igjen ❤️

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, SivL101
Anmeldt 3 uker siden

Romtips: Private bathrooms ONLY in the designer apartments.
Dato for oppholdet: juli 2022
Anmeldt 30. april 2022 via mobile enheter

Romtips: Parking on-site for free Even for private apartments bring own toiletries
Dato for oppholdet: april 2022
Anmeldt 8. mars 2022 via mobile enheter