“For et herlig sted 😄”
Anmeldelse av Solsiden Hvasser

Solsiden Hvasser
Vurdert som nr. 2 av 2 Restauranter i Hvasser
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

For et herlig sted og topp beliggenhet, utrolig tilstedeværende betjening som virkelig byr på seg selv. Sjefen sjøl går foran som et meget godt eksempel. Maten er enkel men meget god og med store porsjoner med dertilhørende sympatiske priser, min favoritt på Tjøme

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, 99vidare

Anmeldt 7. august 2019

God italiensk pizza med mye fyll. Vi spiste parma og ettna. Erna var sterkere i fjor, men vi fikk chilliolje. Den piffet opp. Hun som tok i mot bestillingen, skrev ikke ned og vi måtte ha repetisjon. Ikke en ting husket hun, da er det bedre å notere. Han som la ut bestikk sa ingenting.
Ingen spurte om det smakte. Ingen smilte. Det er så lite som skal til, men dett betyr mye for opplevelsen.

Dato for besøk: august 2019
Takk, bentemoent
Anmeldt 3. juni 2019

Dato for besøk: juni 2019

Har du vært i Solsiden Hvasser? Del dine erfaringer!