“Helt supert”
Anmeldelse av Solsiden Hvasser

Solsiden Hvasser
Vurdert som nr. 2 av 2 Restauranter i Hvasser
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Helt super service og pizza. Færre gjester enn i høysesongen og pizzaen var den beste vi har fått her. Veldig hyggelig betjening.

Takk, matsh317

Anmeldt 10. juli 2021

God pizza, tynn fiskesuppe. Hyggelig betjening kjempeflinke servitører. MEN, den som var ansvarlig den dagen (en herre) strammet opp sine ansatte foran gjestene, fryktelig upassende og nedverdigende. Det var en stressende atmosfære rundt vedkommende som ikke føltes gjestfri.
Vi var der midt på dagen onsdage 8 juli.

Takk, 538rikkek
Anmeldt 12. juni 2021

Vi fikk menyen da vi kom med beskjed om at dette var det de hadde. Vi bestilte drikke og da vi skulle bestille fra en bra lunsjmeny, viste det seg at menyen ikke stemte og at vi bare kunne bestille pizza.
Vi bestilte mer vin, det kom aldri.
Vi kommer ikke til å anbefale dette stedet til noen.
Servitøren tok i overkant mye oppmerksomhet.

Takk, 422ingerlises
Anmeldt 15. september 2020

Du er litt avhengig av fint vær, men på rimelig gode sommerdager er dette en fin plass, Grei pizza. /(fungerer også fint som takeaway) . Tidligere hadde de også noen andre gode men enkle retter, så standarden har falt litt, men for all del. Er greit plass

2  Takk, olufb2017
Anmeldt 7. september 2020

dette er fjerde året vi spiser her i sommer. Nydelig pizza som du får akkurat som du vil. har med oss en melkeallergiker og får egen t han uten ost. den smaker helt nydelig for han er vant med mange andre steder som ikke er i nærheten av denne smaken når det er uten ost. hyggelig service .

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, ritafabian

Har du vært i Solsiden Hvasser? Del dine erfaringer!