“Italiensk pizza som er verdt turen!”
Anmeldelse av Solsiden Hvasser

Solsiden Hvasser
Vurdert som nr. 2 av 2 Restauranter i Hvasser
Anmeldt 27. juni 2023 via mobile enheter

Fabelaktig italiensk pizza som det er verdt turen for å spise!
Vi spiste med en med parma skinke og en med kylling, begge var smaksbomber med godt med fyll på nydelig bunn.
Enkel innredning i en resturant plassert idyllisk i ei båthavn med perfekt solnedgang.
Vanskelig med parkering så parker til venstre før Joker(avgift 08-18)
Nb! De har nydelig kuleis!

Dato for besøk: juni 2023
Takk, geiroal

Anmeldt 29. juli 2022 via mobile enheter

Vi var 9 stykker på besøk, det var god service og oppmerksomme servitører til tross for at det var høyt trykk og mye folk.
Maten kom raskt og smakte godt, og våre spesielle ønsker (sterk, uten paprika osv) ble godt ivaretatt.
Avslutningen ble høydepunktet da jeg fikk servert fjordens beste Irish Coffee, med ekte krem og brunt sukker ved siden - dette var service 👍🏼👍🏼

Takk, Cato S
Anmeldt 24. juli 2022 via mobile enheter

God italiensk pizza, ingenting å si på den. Men - 129 kr for en øl? Som de ikke engang klarer å tappe skikkelig? Er det virkelig så vanskelig å tappe i øl opp til en strek på glasset? Dette ødelegger jo opplevelsen. Fortsett å lage god pizza, og lær dere å tappe (fullstendig overpriset) øl.

Takk, Fantonaldo
Anmeldt 22. juli 2022 via mobile enheter

Elendig mat, gå ikke hit om du liker god mat. God service og hyggelig personal, men det er dessverre ikke nok når man vil ha en god matopplevelse.

Takk, Strandkrabba
Anmeldt 16. juli 2022 via mobile enheter

Fikk en feit amerikansk pizza med norsk pålegg og et hår på. 4000kal per stykke, omtrent. Elendig service av noen kids på 17-18år, fikk verken vann, krydder eller regninga vi ba om uten å purre opp dobbelt 😅🥵 Spis heller hjemme eller et annet sted.

Takk, elisef621

Har du vært i Solsiden Hvasser? Del dine erfaringer!