“Nydelig mat”

Mr India Elviria
Få mat levert
Vurdert som nr. 4 av 48 Restauranter i Elviria
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Vi spiste tikka masala med kylling og mango med kylling. Hadde også nanbrød med hvitløk. Til forrett hadde vi papadum med div tilbehør. Alt smakte helt nydelig, god service og veldig hyggelig betjening. Her kommer vi gjerne tilbake.

2  Takk, _statufti

Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Maten og servicen her er helt suveren! På 2 uker var vi her 4 ganger. Vi gleder oss allerede til neste besøk!

Dato for besøk: august 2018
Takk, BritJune
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Vi bestilte tika masala fikk ikke like mye som i fjor, men vi ble mette. matenen var god men servicen ikke så bra. Derfor ikke helt god skår

Dato for besøk: juli 2018
Takk, JonnyR398
Anmeldt 13. juni 2018 via mobile enheter

Herlig mat og service. Spiste lam korma som var helt topp. Vært her to ganger og kommer garantert tilbake senere

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 835vibekel
Anmeldt 9. juni 2018 via mobile enheter

Fin restaurant og gleder oss til å smake på flere retter. God service av trivelige servitøre som gjorde sitt ytterste for at vi skulle trives.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Fredrik K

Reisende som så på Mr India Elviria, så også på

Har du vært i Mr India Elviria? Del dine erfaringer!