“Utrolig god mat og service”
Anmeldelse av Truffles

Truffles
Vurdert som nr. 2 av 55 Restauranter i Elviria
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Famile på fem stykker som var å spiste. Maten og servicen er den desidert beste du kan finne i Elviria. Vi kan gledelig anbefale denne restauranten til alle som ønsker ett fantastisk godt måltid til en god pris

Dato for besøk: august 2018
Takk, 683aleksander_
Andras F, Owner på Truffles, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2018

Hi Aleksander,

Thank you so much for writing this kind review. We are so glad to hear that you enjoyed your visit at Truffles. Hopefully we can have you here again in the short future.

Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, vi spiste lam og entrecôte med husets vin - nydelig ! Servicen var upåklagelig, morsomheter og gode meldinger fra våre servitører! Vi anbefaler fordi det er value for money! Vi kommer tilbake

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Aagot
Anmeldt 18. juni 2018

En velkommen nykommer i Elvirias restaurant distrikt.
Forrett. Kamskjell. Perfekt stekt, flott tilbehør. Likte spesielt blomkål m/karri som tilbehør.
Hovedrett: Hummersalat som kanskje kunne vært tilført noe mere smak, men for all del svært velsmakende. Borddame bestilte Tagliatelle med sjømat. Svært god. Likte spesielt kraften ( Fra blåskjellene ) Til dessert valgte vi en velsmakende dekonstruert ostekake med pasjonsfrukt. God service akkompagnerte hele måltidet. Flott opplevelse. Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, iverho
Andras F, Owner på Truffles, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juni 2018

Hi,

Thank you so much for your kind review. it means a lot to the team especially because we have just started the new menu yesterday.
and thank you for the honest opinion, we will take a note of it.
we hope we will see you soon again.
Regards,
Truffles Team

Anmeldt 6. april 2018 via mobile enheter

Her kommer vi tilbake. God atmosfære i nyoppussede lokaler. Maten var smakfull og fint presentert. Personalet var hyggelige og ytet supergod service. Anbefales!

Dato for besøk: april 2018
Takk, 50greta
Anmeldt 3. april 2018

Hyggelig restaurant, ikke for stor. God service, hyggelige kelnere. God mat og fint lokale, nyoppusset og stilig.

Dato for besøk: april 2018
Takk, LillannR1

Reisende som så på Truffles, så også på

Marbella, Costa del Sol
Marbella, Costa del Sol

Har du vært i Truffles? Del dine erfaringer!