“Indisk”

Vurdert som nr. 1 av 55 Restauranter i Elviria
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Anmeldt 14. mai 2019 via mobile enheter

Kjempe fine smaker som passet store og små. Og kjempe god service er verdt hver eneste krone!!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Z5788FZpatrickf
Parviz M, Owner på Mini India Elvira, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mai 2019

Thank you
Our customers pleasure is our pride
This is our number 1 rule

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Vi har akkurat spist vårt aller beste indiske måltid noensinne!! Maten er førsteklasses, betjeningen i toppklasse og du er GARANTERT en bra kveld ved å velge Mini India Elviria. Vi skal helt sikkert tilbake hit igjen. Anbefales på det varmeste!

Takk, jonreidarf
Parviz M, Owner på Mini India Elvira, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2018

Your pleasure is our pride
Vuestro placer es nuestro orgullo
Gracias

Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig mat.
Super service.
Kommer helt sikkert tilbake.
Lett tilgjengelig langs motorveien.
Selv gamlemor fant ut at hun likte indisk mat

1  Takk, vibandr
Parviz M, Owner på Mini India Elvira, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2018

Your pleasure is our pride

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat, ypperlig service, hyggelig og morsomt betjening! Vi kommer garantert tilbake!! Anbefales!

1  Takk, Anette H
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Hadde lyst på indisk. God mat og veldig hyggelig betjening. Voksne og ungdommene trivdes her! Kan anbefales!

1  Takk, 694sverrek

Reisende som så på Mini India Elvira, så også på

Elviria, Marbella
Marbella, Costa del Sol

Puerto Banus, Marbella
Marbella, Costa del Sol

Har du vært i Mini India Elvira? Del dine erfaringer!