“We’re Mini India, we don’t cheat!”
Anmeldelse av Mini India Elviria

Mini India Elviria
Vurdert som nr. 1 av 47 Restauranter i Elviria
Prisklasse: kr 117 - kr 292
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Anmeldt 8. juni 2023 via mobile enheter

Vi satt ute på verandaen, vær oppmerksom på endel bilstøy. Det ødela ikke et autentisk og gjennomført måltid! Vi spiste diverse forretter, og sammen med papadums og dipsauser satte det appetitten i høygir. Fire forskjellige hovedretter kom på bordet, der butterchicken var tidenes beste i følge en i følget vårt. Den mest eventyrlystige bestilte lamb Vindaloo, og for en gangs skyld stemte kryddernivået bra. Som servitøren sa: We’re mini India, we don’t cheat! Og det gjør de ikke.
Anbefales!

Dato for besøk: juni 2023
Takk, toneh508

Anmeldt 11. februar 2023 via mobile enheter

Bra mat med bra selskap - Veldig godt å komme hit å spise mat med venner og familie når man er på ferie i Marbella. 5 av 5 stjerner fra meg.

Dato for besøk: februar 2023
Takk, eskilwo
Anmeldt 19. januar 2023 via mobile enheter

Hyggelig velkomst, fin atmosfære, god service og nydelig mat. Absolutt verdt pengene. Vi har vært her mange ganger og vi kommer gjerne tilbake. Kan virkelig anbefales!!

Dato for besøk: januar 2023
Takk, Voyage22735786207
Anmeldt 16. oktober 2022 via mobile enheter

Nydelig mat, virkelig topp Indisk mat. Prøvde mix grill og diverse andre retter. Trivelig vertskap og god service. Anbefales .

Dato for besøk: oktober 2022
Takk, André K
Anmeldt 16. august 2022 via mobile enheter

Beliggenheten er kanskje ikke den beste, men det tar se igjen på god mat og service. Måltidet smakte fantastisk, og kelnerne var oppmerksomme og brydde seg virkelig om gjestene sine. Anbefales!

Dato for besøk: august 2022
Takk, onshuus

Reisende som så på Mini India Elviria, så også på

Har du vært i Mini India Elviria? Del dine erfaringer!