“Rimelig early bird”

Kjøkken: Moderne, Internasjonalt, Vinbar
God for: Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Hvert år når vi er i Elviria må vi ha minst et besøk her. Etter vår mening er dette overlegent den beste resturanten i området.
Vi velger ofte early bird hvor en får 3 retter til 27,5 euro hvis det er bordsetting før 19.30; Blåskjell og Brie er svært gode foretter, alt av hovedmeny er utsøkt og de fleste dessertene er prøvd med stort hell. Hyggelig, oppmerksom og kunnskapsrikt personell.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, the-tmm
The Harbour M, Public Relations Manager på The Playwright Marbella, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2018

Thank you for taking the time to review us, we look forward to seeing you again soon.

Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Vi hadde ikke bestilt bord, til tross for torsdag og levende musikk ble det ordnet plass for oss. Nydelig forrett med grønn asparges i ostesaus og bacon. Hovedrett filet av okse og en fiskefilet til partneren. Filmen var litt for mye stekt, og potetmosen var tilsatt litt for mye cheddarost. Gode grønnsaker til i en sause bechamel.
En armagnac og en irish coffe til «dessert». Vi betalte ca 1300 kr!for alt, m en grei AdM vin til 18 €.
Sangerinne med 60 -70 talls musikk fra R&B til div pop. Hyggelig betjening, kommer gjerne tilbake. Voksne par og familier utgjorde en stor del av gjestene.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 603bentew
Anmeldt 16. august 2017 via mobile enheter

Besøkte stedet med ei venninne. Fantastiske blåskjell, må prøves! Hovedretten av torsk var svært salt, og tilbehør med anis var mindre godt rett og slett... Dyr og dårlig:(

Dato for besøk: august 2017
Takk, Hanne T
Anmeldt 20. juli 2017 via mobile enheter

Denne kan anbefales! 8 personer var veldig godt fornøyd med rettene. Betjeningen utrolig hyggelig og krydret opplevelsen!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 694sverrek
Anmeldt 4. desember 2016 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig betjening, vi var der utenfor sesong og da var det fullt på en søndag, så det lønner seg å bestille bord.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, svso
FionaCatchpowle, Public Relations Manager på The Playwright Marbella, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2016

Thank you, so glad to hear you enjoyed your visit, and yes, on Sundays we are incredibly buys so it is always advisable to book

Reisende som så på The Playwright Marbella, så også på

Har du vært i The Playwright Marbella? Del dine erfaringer!