Anmeldt 11. juli 2017

Topp service under hele oppholdet. Fine rom og gode senger. Flott frokost.
Hotellet ligger ved sjøen og har et flott grøntanlegg . Var der i forbindelse med bryllup.
Tar gjerne turen om igjen. Anbefales.

Romtips: Tårnet med havsutsikt
  • Opphold: juli 2017, reiste som et par
1  Takk, Solfrid_Karlsen
DonCarlosResort, Personal Assistant på Don Carlos Leisure Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2017

Dear guest,

Thank you very much for your time writing on Tripadvisor.

We really apreciate your comments, and it is nice to read that you have enjoyed your stay with us.

It will be a pleasure to welcome you back soon at Don Carlos Leisure Resort & SPA

Yours sincerely,

Irene López
Personal Assistant

Anmeldt 23. april 2017

Flott 5-stjerners hotell beliggende i nærheten av Marbella. En del av rommene har flott utsikt over sjøen. Store flotte områder utendørs med vakre grøntanlegg, park, bassengområder osv. Hotellet er svært egnet for konferanser. Mulighet for arrangement med bespisning både ute og inne for store grupper (vi var ca. 450 personer).

• Opphold: april 2017, reiste på forretningsreise
Takk, 123Anne2014
Javier M, Director General på Don Carlos Leisure Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mai 2017

Thank you very much for your kind comments. I am glad you enjoyed your stay amongst us. We are indeed a great conference hotel as well as a fantastic resort for families and couples as well.

We look forward to seeing you back in Marbella soon.

Kind regards,

Javier Mendizabal

Anmeldt 5. desember 2016 via mobile enheter

The Oasis by Don Carlos. I was treated by Elena in The Spa Department. IT was an excellent and profesional treatment. She knew her profession. Very good. Hotellet ligger på Elviria og har fått en flunkende ny og flott spa avdeling med tilbud om flere typer kropps og ansiktsbehandling. Bør spørre etter Elena.

Opphold: desember 2016, reiste alene
Takk, Solhaavik
Anmeldt 25. august 2016 via mobile enheter

Minstepris på 250 EUR så det er kanskje ikke for alle. Mye brukt av skandinaver. Ofte konferanser her så gå til frokosten tidlig. Smekk fullt siste timen i frokostsalen. Spiste aldri middag på hotellet men hørte bra ting om det.

Rommene er store og flotte. Jeg bestiller havutsikt. Deilig å våkne opp til det flotte synet.

Opphold: februar 2016, reiste alene
Takk, Tom R
Anmeldt 24. juli 2016 via mobile enheter

Hotellet ligger bra til i forhold til Marbella, Porto Benus og Områdene andre vei mot Mijas. Men det betyr litt avstander, så lei en bil om man ikke ønsker taxikostnader.

Det vi sitter igjen med etter turen er at servicen på hotellet er ekstremt bra. De jobber virkelig for at du skal føle de gir deg det lille ekstra.

Hotellområdet med bassengfasiliteter, spa, en imponerende hage, treningsanlegg, flotte Orange Club og tilgang til Nikki Beach er mer enn godkjent.

Vi valgte et rom med ocean view. Det var flott med utsikt til havet, dog kun fra tredje etasje. Rommet var rent og personellet holdt det rent/ryddig to ganget i døgnet. Det eneste negative var putene for min del (men ellers god seng!), og vegg til vegg teppe. Også snodig speilplassering (halvveis bak TV). Ergo litt gammelt rom som muligens kunne vært oppgradert.

Vi er svært fornøyde, men det glipper på 5 stjerner grunnet rommet.

Opphold: juli 2016, reiste som et par
Takk, Thomas N