“Beste Indiske mat i Elviria”
Anmeldelse av Masala Elviria

Masala Elviria
Vurdert som nr. 4 av 51 Restauranter i Elviria
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 4. april 2018 via mobile enheter

Vi kommer alltid tilbake til Masala. Veldig god mat og superb service av hyggelige folk. Lokalet har også blitt oppgradert siden vi var her i november så vi anbefaler Masala hvis en ønsker seg en hyggelig matopplevelse til en hyggelig pris.

Takk, 50greta

Anmeldt 1. april 2018 via mobile enheter

Som alltid hyggelig betjening. Maten har en generell god kvalitet. Det oppgraderte lokalet fungerer greit, men har selvfølgelig ingen wow-faktor mht dens beliggenhet. Anbefales.

Takk, iverho
Anmeldt 12. januar 2018 via mobile enheter

Tusen takk Fantastisk sted and and and personale. Kan anbefales. Veldig god mat og service. Vi kommer tilbake....

Takk, Arnulf H
MASALA G, Public Relations Manager på Masala Elviria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2018

Tak for dit fine review og anbefaling. Vi er glade for at høre at I nød jeres besøg i vores restaurant og vi glæder os til at se jer igen.

Anmeldt 5. oktober 2017 via mobile enheter

Nydelig mat og fantastisk service Vennlige, imøtekommende og flott personal, takk Jasim Rene og flotte lokaler

Takk, Inger Lise B
MASALA G, Public Relations Manager på Masala Elviria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2017

Mange tak for din fine anmeldelse. Vi er super glade for at høre at du nød dit besøg på vores restaurant og vi håber at vi ses snart igen.

Anmeldt 5. oktober 2017 via mobile enheter

Fantastisk mat, ypperlig service og utmerket personale. Beste irish coffe som finnes. Anbefales på det sterkeste . Prøv da Tikka masalaen ...

Takk, Christin S

Mange tak for din fine anmeldelse. Vi er glade for at høre at du nød dit besøg på vores restaurant og vi håber at vi ses igen snart.

Reisende som så på Masala Elviria, så også på

Elviria, Marbella
Nueva Andalucia, Marbella

Har du vært i Masala Elviria? Del dine erfaringer!