TripAdvisor

Nikki Beach
Vurdert som nr. 10 av 59 Restauranter i Elviria
Kjøkken: Internasjonalt
God for: Store grupper, Spesielle anledninger, Vakker utsikt, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Uteservering, Reservater
Anmeldt 12. september 2019

Nydelig sted å tilbringe dagen. Fantastisk restaurant med godt utvalg og god barmeny. Herlig bassengområde og strandfasiliteter.

Dato for besøk: september 2019
Takk, olej_rgenr

Anmeldt 21. april 2019 via mobile enheter

Vi var en stor gjeng her hele dagen. Kjempfint sted med utrolig god service. Drinkene var aldri tomme og maten var kjempe god. Her er det ingenting å klage på. Dette stedet ville jeg absolutt besøkt igjen.

Dato for besøk: april 2019
Takk, charlottelarsen90
NikkiBeachMarbella, Public Relations Manager på Nikki Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. april 2019

Dear Charlotte,

Firstly we would like to take this opportunity in thanking you for your visit to Nikki Beach Marbella! We are delighted you had such a wonderful all around experience and are very much looking forward to your next visit to Celebrate Life with us!

The Nikki Beach Marbella Team

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Dro innom bare for å ha vært innom kjente nikki beach. Kjøpte 2 drinker til 34 euro. Sikkert normalt på et slikt fint sted, men dyrt for meg. Hyggelig sted og stemning, pene gjester. Kommer tilbake etter å ha vunnet i Lotto, klar for å svi av mye penger

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, g310gs
NikkiBeachMarbella, Manager på Nikki Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2018

Dear Pal E!

Thank you very much indeed for letting us know about your experience with us! We are delighted you had a good experience and enjoyed our Beach Club as much as we enjoy to deliver the experience!

We are therefore very much looking forward to welcome you back again very soon!

Nikki Beach Marbella

Anmeldt 27. mai 2018 via mobile enheter

Feiret min bursdag med 16 venner. Hadde store forventninger til dagen og alle ble innfridd. Super stemning, nydelig mat og en meget serviceinnstilt betjening. Høy partyfaktor og cool dj gjorde dagen perfekt!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, viktoraw
NikkiBeachMarbella, Manager på Nikki Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juni 2018

Dear Viktor!

Thank you so very much for this wonderful review and taking the time in commenting on your experience with us!

We really hope to welcome you again very soon in the future to celebrate life and our 15 years together!

Nikki Beach Marbella

Anmeldt 8. juni 2017

Sashimi-salaten var sjukt god, sammen med hvitvinen, men noe høy musikk for min 60+ foreldre! Partystemning fra tidlig til sent, men sjukt god mat og VELDIG bra service fra søte Carmen. Til tross for at mine foreldre syntes musikken var litt i overkant høy, elsket de maten og servicen. Og people watching-en er jo i en klasse for seg selv! SJUUUKT mye morsomt å se på.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, stinehartmann

Reisende som så på Nikki Beach, så også på

Marbella, Costa del Sol

Marbella, Costa del Sol

Har du vært i Nikki Beach? Del dine erfaringer!