Flotte dyr🙂

Verd ett besøk, Er litt skeptisk til å besøke sånne steder med dyr anngående neddoping og lignende... les mer

Anmeldt 12. februar 2017
JosteinD
Norge
Store og små tigre

Tiger Kingdom er absolutt verdt å ta turen innom for de som liker de pelskledde stripete... les mer

Anmeldt 10. mai 2014
ThereseB595
Oslo, Norge
Les alle 4 654 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Mae Rim
Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

Hold dere unna denne plassen. De behandlet de voksne tigrene svært dårlig. Vi følte oss ikke så trygge når vi var inne i buret med 3 voksne hann tigre. Gikk inn for og så gå rett ut! Veldig dårlig opplevelse.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Helmer H
Anmeldt 15. august 2017

Her besøkte vi tigere. Spennende opplevelser.Barna var inne hos en liten hvit tigerunge, vi voksne fikk hilsepå de støree tigerne

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, torilb2014
Anmeldt 13. februar 2017 via mobile enheter

Verd ett besøk,
Er litt skeptisk til å besøke sånne steder med dyr anngående neddoping og lignende men fikk en fin gjenomgang og forklaring på dette.
Virket som dyrene hadde det bra og livlige.
Kunne velge i forskjellige størrelser på dyrene du ville bli fotografert med..

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, JosteinD
Anmeldt 10. mai 2014

Tiger Kingdom er absolutt verdt å ta turen innom for de som liker de pelskledde stripete pusene.
Det eneste er at har du med barn, er det begrensninger på hvilke tigre du kan møte, ta på osv.De deler inn i store, medium og små tigre. Sønnen og jeg fikk besøke de små tigrene. Husker ikke om det gikk på høyde på barnet.
Man fikk komme inn i et stort bur, hvor man kunne ta på dem og ta bilder sammen med dyrene.
Ellers kunne man ta turen rundt på området å se alle tigrene i burene sine. Mange dyr.
De hadde ellers et område med karper som man kunne mate ved en innsjø.
Suvernirer og mat og drikke lett tilgjengelig, og transport tilbake.

Dato for opplevelse: august 2013
Takk, ThereseB595
Anmeldt 11. april 2013

Besøkte Tiger Kingdom i oktober 2012. Det var en opplevelse jeg ikke ville vært foruten. En kunne velge å møte de store tigrene eller de små. Personlig ville jeg møte den største, og gjorde så. Guttene som tok i mot meg og var sammen med meg inne hos tigeren var svært hjelpsom og hjalp meg slik at jeg fikk tatt fantastiske bilder. Anbefales på det varmeste!

Dato for opplevelse: oktober 2012
Takk, Jimmy N