TripAdvisor

ons. 23.10.
20:00
Vurdert som nr. 1 av 122 Restauranter i Sitio de Calahonda
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Me var her til lunch og det var god plass. Servitøren var hjelpsom og foreslo ein indonesisk curry, som ikkje stod på menyen. Den skulle ikkje vera spicy, men var sterk nok for oss. Velsmakande både med kylling og reker. Desserten var ananas steikt i noko godt, med is og fløyte. Det smakte godt. Me kjem gjerne igjen.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 699hansa

Anmeldt 13. august 2019

Vi var her sammen med våre 3 barn. Kjempegod thaimat. Hyggelig betjening som hadde full kontroll. Billig var det også.

Dato for besøk: august 2019
Takk, jksandnes1982
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Jeg hadde sett at dette var nr.1 restaurant i Citio de Calahonda på trip advisor. Da måtte vi prøve den.En liten asiatisk restaurant i underetasjen på El Zokko. Vi stakk innom og bestilte hver vår rett. Vi skulle i tillegg gjøre innkjøp så vi spurte den litt travle innehaveren hvor lang tid det tok å lage maten. Han svarte at det tok 25 minutter. Vi gikk på den lokale dagligvarebutikken og var tilbake etter 30 minutter. Eieren fikk det veldig travelt når han så oss. Det viste seg at han hadde glemt vår bestilling. Vi måtte derfor sette oss ned i den litt spartanske restauranten og vente 15 minutter til maten var ferdig. Eieren var veldig hyggelig og beklaget dypt at han hadde glemt oss. Vi fikk etterhvert maten i noen papp aktige begere, som var vanskelige å håndtere i bilen på vei hjem.
Eieren hadde skrevet en melding på lokket på den ene, der han igjen beklaget forsinkelsen. Maten var veldig god den, og vi fikk mye for pengene. Alle kan være uheldige og glemme.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 67gauteEJ
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Anbefaler dette stedet på det sterkeste! Nydelig asiatisk mat. Både store og små storkoste seg. Spør etter spesialitetene som ikke står på menyen.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, jorunndyrland
Anmeldt 9. juni 2019 via mobile enheter

Fantastisk mat og service.
Vi har vært på de fleste plasser i Calahonda, men dette er den beste matopplevelsen vi har fått til nå Skjult perle!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Fredrikfro

Reisende som så på East & West kitchen, så også på

Sitio de Calahonda, Mijas
La Cala de Mijas, Mijas

Har du vært i East & West kitchen? Del dine erfaringer!