“Hyggelig sted med god mat”

Maradentro Restaurante Del Mar
Bestill bord
man. 8.8.
20:00
Vurdert som nr. 14 av 87 Restauranter i Sitio de Calahonda
Anmeldt 27. juli 2021

Vi ble møtt av en hyggelig, eldre dame, som ønsket oss velkommen og presenterte menyen. Meget engasjert og opptatt av at vi skulle trives på restauranten. Vi spiste sjømat, som var veldig smakfull og fint tilberedt. Rimelige priser på både mat og vin. Litt utfordringer med kommunikasjonen siden hun kun snakket spansk, men siden vi forstår litt spansk gikk det bra. Et sted vi gleder oss til å besøke senere.

Takk, mortent636

Anmeldt 1 uke siden

Anmeldt 2 uker siden

Anmeldt 3 uker siden

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Reisende som så på Maradentro Restaurante Del Mar, så også på

Sitio de Calahonda, Mijas
Sitio de Calahonda, Mijas

Har du vært i Maradentro Restaurante Del Mar? Del dine erfaringer!