“Hyggelig sted”
Anmeldelse av Overseas - STENGT

Overseas
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Vårt favorittsted i Calahonda. Har vært her utallige ganger i løpet av 3 år, god og rimelig mat og veldig trivelig betjening.

Takk, Roy S

Anmeldt 3. juli 2018

Genialt til take away, men også hyggelig plass å spise. Billig plass til familie på 5. Har vert her mange ganger på i løpet av mange år, kommer alltid igjen.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Beathe R
Anmeldt 15. mai 2018 via mobile enheter

Fantastisk smakfull og god Sushi - anbefales på det sterkeste. Vi bestilte til 3 personer og fikk rikelig med mat.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, kristins688
Anmeldt 14. mars 2018 via mobile enheter

Var her i fjor da vi koste oss mange ganger. maten et nydlig og servicen veldig imøtekommende. Hyggelig å se så mange innom på første dag denne sesongen. Anbefales varmt.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Per-Erik T
Anmeldt 14. september 2017 via mobile enheter

Vi følte oss veldig velkomne, selv om vi var over 20 personer. Vi fikk hjelp til å sette sammen en meny, som virkelig var variert og velsmakende. Anbefales.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Eivlid

Reisende som så på Overseas, så også på