“Svært god mat”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Mye på menyen. De serverer god mat og det er hyggelige ansatte. Lokalene er hyggelige, rene og pene. Maten ble raskt tilberedt og de ansatte var raskt på plass om det var noe du ønsket. Anbefales

Takk, 491idaf

Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Nydelig og rimelig mat, godt utvalg i både mat og drikke, flott service og fint interiør (gode stoler). Må prøves hvis du er i Calahonda!!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 188bj_rna
Anmeldt 11. april 2018 via mobile enheter

En helt grei indisk restaurant. Billig og mye mat.
Betjeningen er helt ok men kunne kanskje vært litt mer oppmerksomme på sine gjester.
Men uansett vert å prøve.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Geiros68
Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

Grei opplevelse. Maten var god. Kunne med fordel vært sterkere. Reservert personale, og mage forskjellige kelnere. Grei pris

Dato for besøk: august 2017
Takk, 264amya
Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Maten som ble servert var helt Ok, men servicen var forferdelig. Servitøren virket helt uinteressert og vi fikk inntrykk at vi var mer til bry for han enn at vi var betalende gjester. Siste gang vi besøker denne restauranten.

Dato for besøk: august 2017
Takk, andr_m413

Reisende som så på Little India, så også på

Har du vært i Little India? Del dine erfaringer!