“Nye eiere, ikke helt den samme standarden som før”
Anmeldelse av The English Garden Restaurant - STENGT

The English Garden Restaurant
Kjøkken: Europeisk, Moderne, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Vi har spist her mange ganger og selv om prisene er stive, har vi vært fornøyd pga den høye kvaliteten på maten og den spesielle atmosfæren. Denne gangen opplevde vi en del endringer, og forklaringen kom da vi forsto at det er nye eiere siden sist.

Prisene er like stive, om mulig enda høyere enn tidligere (et glass husets rosevin 5,50 (!), men maten og totalopplevelsen er ikke på det nivå vi er vant til. Tidligere var det early bird tilbud for tidlig middag, det tilbudet har de ikke nå. Tidligere fikk vi hjemmebakt brød med rørt kryddersmør og en moderne appetizer før maten. Nå fikk vi rundstykker med en smørpakke, som man får alle andre (rimeligere) steder.

Vi spiste hovedrett og dessert. Hovedretten var Entrecote og Indrefilet. Kjøttet var perfekt stekt, veldig bra, men det var ikke krydret eller smaksatt. Vi fikk hver vår miniatyrskål med saus, som var helt usmakelig, så totalopplevelsen av hovedretten ble dessverre at det var lite smak. Jeg hadde bakt potet til Entrecote og den smakte som om den var kokt.

Heldigvis reddet restauranten seg inn med god dessert og kaffe, samt meget hyggelig personale. Dessverre tror jeg ikke vi kommer tilbake hit, med middelmådig mat til alt for høye priser. Synd, for dette var en favoritt for oss.

Takk, GryAnnett1

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

God mat, særlig den utsøkte lammeskanken, men også nydelige fiskeretter. Hyggelig personale. Godt utvalg av viner, øl og alkoholfrie drikkevarer.

Takk, tormodk997
Anmeldt 30. november 2017

Utsøkt kyllingfilet, vel mye grønnsaker, smakfull sopp.
Utsøkt var også lammeskanken, med delikate grønne bønner.
Kaffe americano var tynn og smakløs.

Dato for besøk: november 2017
Takk, gudrunokirkengen
TheEnglishGarden, Owner på The English Garden Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2018

Thanks very much for your review. We are so glad you enjoyed your food with us. Hopefully we can make better coffee for you next time you visit us.

We are now launching our Gourmet Tapas menu and we are looking forward to seeing you soon.

Anmeldt 19. november 2016

Vi koste oss på The English Garden - servitøren var kunnskapsrik og oppmerksom gjennom hele oppholdet. Maten holdt god standard, vi anbefaler gjerne et besøk her .

Dato for besøk: november 2016
Takk, 284kjellerlingb
TheEnglishGarden, Owner på The English Garden Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. januar 2017

Thank you for your recommendation.

Anmeldt 18. august 2016 via mobile enheter

Det var utrolig bra sørvis. Det var veldig god mat og Drikke. Kanskje litt dyrt men det var vært den for en gode opplevelsen. Jeg gikk veldig glad fra restaurant og ned til nabo baren med 20% rabatt. Personalet var super hyggelig og spurte om alt var bra. Vi fik også små retter får vi skulle spise og det smakte også helt fantastisk. Vi er 14 som har bestilt bord 18.8 og vi har store forventninger om at dette skal bli bra :)

Dato for besøk: august 2016
Takk, Odin953
TheEnglishGarden, Owner på The English Garden Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. november 2016

Thank you for your kind comments. I am pleased that after your dining experience you still ha the energy to go next door and enjoy our cocktail bar.

Reisende som så på The English Garden Restaurant, så også på

Sitio de Calahonda, Mijas