“Beste pizza sa servitøren.....NOT”

Italian Restaurant Villa Paradiso
Vurdert som nr. 25 av 92 Restauranter i Sitio de Calahonda
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Vi ønsket å spise en god hjemmelaget pizza. Innkasteren/ servitør sa at de hadde beste pizza i området. Dette var skuffende. Ingen smak. Bunnen var ferdig laget slik du får på SuperSol. Skal du ha pizza; velg en annen restaurant.
Lokalene er flotte og hyggelig sted.

Takk, Geiros68

Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Her finnes det ikke en eneste lokal person, kun turister. Du sitter inne på et kjøpesenter. Det kommer selgere med vesker og klokker til bordet minst hvert 5. minutt, og menyen kan fåes på svensk.

Dato for besøk: august 2018
Takk, mal_ns
Anmeldt 10. august 2017 via mobile enheter

Maten var under forventningene. Pasta og pizza var helt grei, noe man egentlig forventer er veldig bra når man går på en italiensk resturant. Kalvekjøttet var dårlig og av en kvalitet som ikke noen resturant burde være kjent med. Det er og verd å merke seg at det gikk 70 minutter fra vi satt oss ned på bordet til alle hadde fått maten servert. Det var også uheldig at vårt minste barn fikk servert maten etter oss andre.

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, andr_m413
Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Her var vi med hele familien 10 personer totalt. Hyggelig betjening som raskt fant en plass til oss. Kjapt ute med menyen og kjappe med og servere drikke. Vi var midt i fellesferie, og restauranten var godt besøkt. Til tross for dette, klarte de og servere alle oss med forskjellige retter på ca 30 minutter. BRA. Maten smakte godt, og de har et godt utvalg på menyen. Men også her som på andre restauranter i område florerer det av selgere. Restauranten ligger inne i er område med flere serveringssteder så jeg opplevde det litt varmt og trangt.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Eddie007_11
Anmeldt 12. april 2017 via mobile enheter

Veldig hyggelig personal og biffen er veldig god. Pizza også litt over gjennomsnittet..
Samlet karakter 4,5
Kan ofte ta litt tid før maten kommer, men husets rødvin er god, og gjør ventetiden kortere

Dato for besøk: april 2017
1  Takk, 969bjarnel

Reisende som så på Italian Restaurant Villa Paradiso, så også på

Sitio de Calahonda, Mijas
Sitio de Calahonda, Mijas

Har du vært i Italian Restaurant Villa Paradiso? Del dine erfaringer!