“En hyggelig og fortreffelig aften”

La Estancia - Argentinian Steak House
Bestill bord
ons. 1.2.
20:00
Vurdert som nr. 13 av 84 Restauranter i Sitio de Calahonda
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Argentinsk biff som nærmest smeltet i munnen. Hyggelig og servicevennlig betjening. Anbefales på det varmeste. Hit skal vi tilbake når anledningen byr seg.

Takk, 970leifa

Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat.Beste biff noensinne. Hyggelige kelnere som snakket engelsk godt. Super service. Vi kommer gjerne igjen og gir restauranten vår varmeste anbefaling.

3  Takk, BoardingPass420291
Anmeldt 12. juli 2018

Vi var seks voksne personer og en liten jente på 1,5år som skulle spise på restauranten. Vi ble møtt av en hyggelig servitør, som geleidet oss gjennom hele kvelden. Minstemann fikk godteri av servitøren når hun ble litt rastløs, og ellers fulgt opp meget bra. Biffen vi spiste var helt ypperlig, og anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Sebastian Å
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Vi var her på kvelden og var 14 stykker, servicen var bra og de var alltid å spurte hvordan vi hadde det og om det var noe vi trengte. Bestilte biff og den var akkurat som forventa, perfekt stekt og perfekt mengde med tilbehør. Bestilte også raclette som forrett, og den er å anbefale.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Philipnils
Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Hyggelig lokale med flinke servitører. Ble servert
veldig god gresskarsuppe «på huset». Nydelig smak og perfekt stekt filet til hovedrett. Gode sauser, bakt potet og grønnsaksalsa som tilbehør.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Bcomp

Reisende som så på La Estancia - Argentinian Steak House, så også på

Har du vært i La Estancia - Argentinian Steak House? Del dine erfaringer!