“Fantastisk mat og service.”
Anmeldelse av Meson de Calahonda

Meson de Calahonda
Vurdert som nr. 7 av 83 Restauranter i Sitio de Calahonda
Kjøkken: Spansk
God for: Lokalt kjøkken, Romantisk, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 17. november 2018

Vi var 4 personer som bestilte 4 forskjellige retter og alle var kjempefornøyd med maten. Desserten var en høydare.Rolig og koselig atmosfære i restauranten og betjeningen var utrolig vennlige og påpasselig. Vi gleder oss allerede til neste besøk.

Takk, Monanurk

Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Virkelig stedet å besøke om man er glad i indrefilet. Spiser det hver gang jeg er der. Tror det er det beste biffen jeg noen gang har spist, servert på sin egen Meson-style. Alltid nydelige viner servert til maten. Eier og servitør gjør alt for å gi deg en flott opplevelse!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, torandr_n
Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Bra mat og hyggelig betjening. Ligger sentralt i Calahonda. Vært og spist der flere ganger i løpet av flere år.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Per H
Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Var her i mars, maten var ypperlig , kom tilbake med familien for å gi de en opplevelse,servicen er god maten litt kjedelig, lite krydret og tørt

Dato for besøk: juli 2017
Takk, JonnyR398
Anmeldt 27. juni 2017 via mobile enheter

Vi valgte denne restauranten på grunnlag av anbefalingene på tripadvisor. Skuffelsen var kjempestor. Middagen var middelmådig.3 av oss spiste Paella, denne har vi spist mye bedre andre plasser, rekene var tørre å seige. 1 spiste And, det var skikkelig nedtur, servert med potetgull?
1 hadde Entecote, denne var bestilt medium men kom servert well done.
Til forrett bestilte vi Tapas og pil pil
Tapasen var bonn i bøtta og virket som om den var masseprodusert fra supermarkedet.
Eneste positive med besøket var anbefaling av rødvin fra servitør, denne var lokal og god.

Dato for besøk: juni 2017
1  Takk, StigF26

Reisende som så på Meson de Calahonda, så også på

Har du vært i Meson de Calahonda? Del dine erfaringer!