Anmeldt 16. juli 2014

Pros:
Wonderful beach
Friendly staff
Nice and clean pool
Quiet neighborhood

Cons:
Food a bit below expextations
All Rooms not as described on website
Pretty hard matresses

Et ok hotell, det som er flott med stedet er beliggenhet og stranden. Hotellet er ganske godt vedlikeholde, men bildene av rommene er nok noen år gamle. Vårt tremannsrom var vesentlig mindre enn hva vi fikk inntrykk av på forhånd...badet var ganske slitt. Dette påvirker også renholdernes mulighet til å få det helt rent.

Restauranten kunne med fordel hatt noe mer spennende meny, og frokosten burde ha mer frukt/grønt. I nærheten har du en god restaurant, Petrinos, og en skrekkelig dårlig som er nærmeste nabo..styr unna.

I sum er Plaza beach et bra trestjerners hotell, men et stykke unna en fjerde stjerne...perfekt hvis du ikke er så opptatt av rommet, men ønsker en bra strand og rent baseng.

Dato for oppholdet: juli 2014
Takk, Bård L
Anmeldt 15. juli 2014 via mobile enheter

Vårt beste valg av hotell på Naxos - Plaka så langt. Nydelig mat til frokost og servicen var veldig bra.
Restauranten har mye mat å velge i.
Rommene er innbydende og rene. Aercondition, kjøleskap, litt harde greske senger. Vedrørende Wifi fikk vi logget oss på via restauranten på verandaen.

Dato for oppholdet: juli 2014
Takk, Juvelen1001
Anmeldt 5. mai 2014 via mobile enheter

Magisk. Fantastisk hotell vertinne. Gleder oss til neste besøk. Flotte rom. Rent og ryddig. Flott strand. 2 gang vi er der med små barn og nyter det. Bra frokost. Hotellet har tilknytning til en restaurant som de eier som er kjempe bra på plaka camping

Dato for oppholdet: juni 2013
Takk, Lars19752014
Anmeldt 31. juli 2012

Et stort og fint hotell. Frokosten var veldig god med mye variasjon og mye å velge mellom. Baren lagde god mat og god drikke, men det koster litt mer på hotellet enn på tavernaer i nærheten. Bassenget var stort og fint og det var ikke så mye mennesker der, så man hadde god plass. Man kan låne badehåndkle gratis i resepsjonen og solsenger og parasoller til å ha med på stranda om man ønsker det. Hotellet er et stykke unna selve Naxos sentrum, men jeg og kjæresten min opplevde at vi hadde alt der vi var. Det var en stooor og herlig strand rett ved hotellet, en nudiststrand for de som liker det og det er lite folk så man ligger ikke som sild i tønne. Ved hotellet er det også en del tavernaer og velge mellom. Vi spiste på flere av de og alle hadde fine priser og veldig god mat. Anbefaler: Waffle house(hjemmelaget is og iskjeks), Amore Mio, Picasso og noen flere jeg ikke husker navnet på. Det var også et minimarket i nærheten der man kunne kjøpe det mest nødvendigste.
Agia Anna (en liten havn) er ikke lange gåturen unna og her har de også mange gode spisesteder.
Vi leide oss scooter og ATV noen dager og utforsket øya, en fantastisk øy med vakker natur, strender og mennesker. Det var heller ikke noen masete selgere.
Anbefaler å ta en tur til Old Town i Naxos sentrum og spise på Lotto ved havnen der, veldig god tzatziki:)
Det er en lang reise fordi man må ta båt fra santorini(som skal innom to andre øyer), men vi syns det var verdt det, neste gang skal vi være her to uker!
Naxos og Plaza passer veldig godt for kjærestepar!

Dato for oppholdet: juli 2012
2  Takk, Benedikte84
Anmeldt 13. juni 2012

Negative ting:
- Langt fra noe å se på (du må ta buss/taxi for å se på noe annet enn strand)
- Fra Santorini til hotellet tok det 7 timer... (reiste innom to andre øyer (dette i mai/juni)
- Restaurantene i nærheten er absolutt ikke noe bra.
- Ingen buss senere enn kl 20, dvs at du må ta taxi hjem på kvelden.
- Aircondition var DÅRLIG. Var ikke lavere enn 22 grader
- Masse maur under skap :S

Positivt
- Hotellet er fint

Tips for reisen:
- Besøk Old Market i Naxos by og den eldste familie tavernaen i Naxos, utrolig god mat!!
- Utforsk øya!

Dato for oppholdet: juni 2012
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Apollo
2  Takk, Einar G