StayForLong
Anmeldt 28. desember 2019 via mobile enheter

Dato for oppholdet: desember 2019
3KHotel, Manager på 3K Hotel by Zen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2020

Anmeldt 15. april 2019

Dato for oppholdet: mars 2019
3KHotel, Manager på 3K Hotel by Zen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. april 2019

Anmeldt 14. april 2019

Dato for oppholdet: april 2019

Anmeldt 27. desember 2018

Romtips: The Cabin is cute, good for solo traveler. Wi-fi is accessible. Hotel rooms are good for even a family. Function rooms are also very nice!
Dato for oppholdet: desember 2018
3KHotel, Manager på 3K Hotel by Zen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. januar 2019

Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Dato for oppholdet: september 2018
3KHotel, Manager på 3K Hotel by Zen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018