“Enkel og god mat for en billig penge.”
Anmeldelse av Restaurangen GeKås

Restaurangen GeKås
Vurdert som nr. 1 av 19 Restauranter i Ullared
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Jeg og min sønn spiste her når vi var på shopping.Enkel og god mat til en billig penge. Anbefales. Kundevogn parkering er der å.

Takk, Holmen83

Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Restauranten ligger i 3.etg på Gekås. Her er det alltid godt med folk fra morgen til kveld. Men da den er så pass stor er det sjelden problem med å finne en ledig plass.
Her kan man få god mat både i kald og varm variant.
Uansett hva man velger har maten vi har bestilt alltid hatt veldig god kvalitet.
Kan absolutt anbefales for hele familien.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Happyfred63
Anmeldt 2. juli 2019 via mobile enheter

Dette er et fint sted med god mat og hyggelig personale. Her er det flere alternativer til middag etc. og det er billig og god mat.
Absolutt å anbefale!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Katrine B
Anmeldt 30. mars 2019 via mobile enheter

Ikke fancy restaurant mat, men grei mat. Godt utvalg, og enkelt system i restauranten. Hadde gjerne tatt pause her igjen. Smart med handlevogn parkering.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Cathrine2015
Anmeldt 14. oktober 2018

Prisene kan man ikke klage på og maten var grei nok, men ikke mer. Servicen likeledes, men man kan klage på hvor møkkete det var på bordene rundt omkring. Selv om det er mye pågang av mennesker hele tiden burde de være flinkere med å rydde vaske bordene m.m. Gulvene var et syn det også.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, torunnf813

Reisende som så på Restaurangen GeKås, så også på

Har du vært i Restaurangen GeKås? Del dine erfaringer!