Koselig cafe-stopp

Anmeldt 8. juni 2020
Knut R
Mo i Rana, Norge

Anmeldt 8. juli 2020

Nå dem norte huldre hjem er der detbsynd brent jeg koølog så bra tenktka fint spise kjøpe godtrine liker godt værtegnene ser på feier

1  Takk, 886mildrida
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Stedet er litt slitt, men veldig hyggelig. Kan anbefale alle en liten kaffepause her. Det er fine sitteplasser både inne og ute. Det er også mye fint å se på om du tar deg en liten spassertur rundt på området. Jeg kan helt klart se for meg at det var vakkert her i stedets glanstider og under forestillingene. Litt slitt nå, men fint å stoppe for å bruke som cafe!

Takk, dorthesKS
Anmeldt 27. juni 2020

Trollfar er alene verdt et besøk, alt arbeidet han har gjort gjør det bare enda mer fantastisk. For ikke å snakke om at ekte trollkaffe er nydelig!

Takk, kkR408KQ
Anmeldt 8. juni 2020

ahei; sender bare info! Senjatrollet borte,men restev familieparken er åpen i sesongen,i år skulle den åpne juni 20,inngangspenger.
Jeg var der før åpningsdato

The Senja Troll was a tourist attraction in Finnsæter on the island of Senja in northern Norway. It was completely destroyed in a fire thursday March 28th 2019.

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, Knut R
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Var der med to barn på 7 og 12 år. Spennende inne i trollet og koselig kafe. Stive priser i kafe. Den minste satt peis på underholdning og trolldisko. Koselig sang og gitarspilling. Er underholdning i høysesongen på gitte klokkeslett.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, tulvik