“God mat og god stemning”

Storbrygga Spiseri - Hamn i Senja
Vurdert som nr. 2 av 5 Restauranter i Senja
Anmeldt 14. juli 2020

Hyggelige lokaler med utsikt like i havnebassenget.
Fristende meny der jeg valgte reinsdyr capriccio, boknafisk og brunostiskrem til dessert. Mitt reisefølge valgte salat med humus til forrett.
Begge forrettene smakte ypperlig, hovedretten var god men manglet dette lille ekstra. Desserten var en helt egen, og anbefalt opplevelse.
+ for god avstand mellom gjestene og svært hyggelige ansatte i serveringen.
Bordbestilling anbefales i høysesongen

Takk, 787mabels

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste fiskesuppe. Helt ok, men litt overkokt potet og veldig lite brød til. Hadde foretrukket suppe uten curry-vri.

Takk, 825kinek
Anmeldt 7. juli 2020

Vi var 4 personer som spiste middag i restauranten. Fiskesuppa var god men jeg hadde personlig foretrukket suppen uten karri. Raviolien var god. Mitt reisefølge spiste oksekjaker til hovedrett. Vi var enige om at maten var grei, men manglet det lille ekstra. Vin til maten ble ikke servert før vi nesten var ferdig med å spise.

Takk, SolveigEspenes
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Vi vurderte lenge om vi skulle spise her eller ikke. For lignende steder med samme prisnivå nordover har vært en skikkelig skuffelse. Men på grunn av vind så hadde vi lite lyst til å sette igang med egen grilling ute. Og vi er veldig glad for at vi valgte å spise her, for ellers hadde vi ikke smakt brunostiskremen med karamell som er blitt en av våre beste desserter. For denne isen var unikt deilig og sammensetningen av karamell og kjeks var utrolig deilig. Middagen var også god og verdt prisen. Vi valgte ikke de dyreste rettene, men heller en forrett og middelpeisede retter som til sammen ble samme pris. Laksen var veldig bra stekt, medium minus. Gnocchien var unikt deilig og virket superfersk. Begge retter anbefales, men kan lett byttes ut med 2*brunostis!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, dorthesKS
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Glad for å ha fått et bord i en travel periode. Hyggelig betjening og maten var grei.
Trekker ned da jeg ble total oversett i lobbyen, først da når resten av mitt partiet kom, ti minutter senere, ble de sett, hilst og vist inn.
Brødkurven fylt med godt brød, ingen smør og tok en stund før jeg fikk kontakt med betjeningen om å få det.
Suppen kunne vært varmere- men det var ingen problem å gjøre noe med.
Noen begynte å bli litt brisen og dro i gang en samtale med roping over til baren. Men det tyder vel på at de koste seg.

Alle var stortsett fornøyde og forsynt og reisen gikk videre.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, KatKey

Reisende som så på Storbrygga Spiseri - Hamn i Senja, så også på

Har du vært i Storbrygga Spiseri - Hamn i Senja? Del dine erfaringer!